Jup, moet wel zeggen dat ik na prestige master en dark matter echt bijna niet meer speel. PM en DM waren echt me dingen om voor te spelen. Nu ik ze al een tijdje heb heeft de PS4 al een tijd niet meer aangestaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zijn er al mensen die dark matter hebben?
Heb je dan ook BM als je 1 van die nieuwe wapens krijgt op de black market?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:50 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Jup, moet wel zeggen dat ik na prestige master en dark matter echt bijna niet meer speel. PM en DM waren echt me dingen om voor te spelen. Nu ik ze al een tijdje heb heeft de PS4 al een tijd niet meer aangestaan.
Fuck it, ik ga een potje BO3 doen nu![]()
Nopequote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Heb je dan ook BM als je 1 van die nieuwe wapens krijgt op de black market?
nog 5 wapens! Ben al die wapens al aardig op weg met de headshots (argus is een eitje met one shots), maar die haymakerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zijn er al mensen die dark matter hebben?
Je bent aardig op weg dus. Ik heb alle smg's en moet van de ar's alleen de sheiva nog. Heb 2 snipers en 1 shotgun, bijna klaar met de launchers.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nog 5 wapens! Ben al die wapens al aardig op weg met de headshots (argus is een eitje met one shots), maar die haymaker![]()
![]()
. Verder nog de Dredge, L-car en rk5. De gorgon en de snipers vond ik verreweg het kutst
quickdraw + high caliber hierquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Je bent aardig op weg dus. Ik heb alle smg's en moet van de ar's alleen de sheiva nog. Heb 2 snipers en 1 shotgun, bijna klaar met de launchers.
Zie wel op tegen de handguns. Die mr6 ben ik echt verschrikkelijk mee, welke attachments gebruiken jullie daarbij?
Dan mag je nog wel ff wachten, hij is nog niet eens uit voor de PS4quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:40 schreef Catkiller het volgende:
Is die tweede DLC al vrij op de Xbox? Zwaar kut systeem is dit met die verschillende releasedatums en voel mee met iedereen die dit altijd ook had op de Playstation.
Stond me iets bij van begin april, maar dan komt die pas voor de PS4 zeker? Wat mij betreft zijn ze iets te laat begonnen met die map packs voor mensen die enkel MP spelen. Als je zombies speelt dan zou het nog wel meevallen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:20 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dan mag je nog wel ff wachten, hij is nog niet eens uit voor de PS4
Nieuwe Maps (DLC) komt als het goed is 3 of 5 april naar de PS4.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stond me iets bij van begin april, maar dan komt die pas voor de PS4 zeker? Wat mij betreft zijn ze iets te laat begonnen met die map packs voor mensen die enkel MP spelen. Als je zombies speelt dan zou het nog wel meevallen.
Vrij voor iedereen geworden. Beter hé.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:36 schreef Enix het volgende:
Heb al heel lang geen BO gespeeld, maar ik kan nu opeens Nuketown spelen? Bij aanschaf had ik geen Nuketown code. Is het nu voor iedereen toegangbaar? Vind het wel een leuke map! Had niet verwacht dat ik hem nog zou kunnen spelen, haha.
Wacht maar tot je de 100% grind gaat doenquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eindelijk darkmatter camo gehaald afgelopen weekend, was die grind helemaal zat
haha, denk niet dat ik daar goed genoeg voor benquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de 100% grind gaat doen
Die challenges voor de mothership. Daar zit er namelijk eentje bij dat je als gunner mee moet op dat ding en dan een x-aantal kills.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
haha, denk niet dat ik daar goed genoeg voor benal tellen de dark ops niet mee, je moet een flink aantal aan power core en hatr assists halen. Dat gaat me zo lang duren. Noem eens andere zeer moeilijke challenges?
Kan ook met de tempest :pquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
En de R.A.P.S. uit de lucht halen, zonder dat er van die ballen gedropt zijn. Die moet je dus eigenlijk doen door een Power Core achter de hand te houden en dan in te zetten als je hoort "Emeny R.A.P.S. Deploy ship inbound". Want met je Blackcell is dat niet te doen.
Serieus?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |