Mij ook nietquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een grapje.
Leuke meisjes sms'ten mij niet.
Wutquote:
quote:
Een leerling liet mij die zien.quote:
Wel jouw soort humor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Een leerling liet mij die zien.
Ik moest hard lachen.
Is dat weg?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
Dat soort plaatjes doen mij denken aan nedergag tijden.
Zijn ze ook.quote:
Ik zie waarom jij en Kaneel een match zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort plaatjes moest ik vroeger wel om lachen. Tja.
Nederlands voetbal was toch niet om aan te zien?quote:
Klopt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Nederlands voetbal was toch niet om aan te zien?
Kan ze niet gewoon handschoenen aan doen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
er werkt een vluchteling uit Somalië bij ons nu. Maar ze mag niks aanraken dat haram is, dus veel gangpaden of afdelingen gewoon niet terecht. Leuk dat ze wel een plek heeft kunnen krijgen, maar vraag me af hoe lang dat praktisch blijft aangezien iedereen toch wel veel verschillende dingen moet kunnen
/liefdagboek
Typisch.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
er werkt een vluchteling uit Somalië bij ons nu. Maar ze mag niks aanraken dat haram is, dus veel gangpaden of afdelingen gewoon niet terecht. Leuk dat ze wel een plek heeft kunnen krijgen, maar vraag me af hoe lang dat praktisch blijft aangezien iedereen toch wel veel verschillende dingen moet kunnen
/liefdagboek
Handig wel jaquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
/liefdagboek
AH heeft dat in zijn Excellent assortiment zitten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet meer welke supermarkt cashew pindakaas verkoopt. En ik heb er al dagen zin in maar heb het al in twee winkels niet gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |