Pics!quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb al mijn aluminiumfolie om me heen gedrapeerd dus ik ben safe.
Ik kan de telefoon niet open maken. Ik heb een 'welkom' sms gekregen van Telfort en een sms van '.' (Een punt ipv een nummer) met dezelfde tekst als op het kaartje staat. Dat ik de telefoon niet uit moet zetten en ik vandaag gebeld wordt.. Hebben jullie geen berichtje van Lebara ontvangen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zit een telfort kaart in de telefoon die je ontvangen hebt?
Sinds ik heb gekeken welke simkaart er in zit is de datum ineens teruggegaan naar 01-01-2015 Fri.quote:
Al in de spiegel gekeken of je er een jaar jonger uitziet?quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sinds ik heb gekeken welke simkaart er in zit is de datum ineens teruggegaan naar 01-01-2015 Fri.
Volgens mij gewoon door de brievenbus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:30 schreef Geralt het volgende:
TVP.
Is dat gewoon in de brievenbus gegaan of via pakketdienst?
Ik heb gister een gemist pakketje via GLS gehad maar er was niemand thuis en we hebben niks besteld.
Komen vandaag opnieuw aan de deur.
Spannend wel dit.
als ik het zo lees zijn alle bekende 'slachtoffers' dmv brievenbuspost aan hun telefoon gekomen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:30 schreef Geralt het volgende:
TVP.
Ik heb gister een gemist pakketje via GLS gehad maar er was niemand thuis en we hebben niks besteld.
Spannend wel dit.
Brievenbus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:30 schreef Geralt het volgende:
TVP.
Spannend wel dit.
Nopequote:Op donderdag 4 februari 2016 10:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Al in de spiegel gekeken of je er een jaar jonger uitziet?
Daar lijkt het idd wel op.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:43 schreef Hierdekerstman het volgende:
Maar is er niemand met een Telfort simkaart verder?
Nee, hij zit dicht geseald.. Ik heb een Nokia en niet het andere merk van de vorige foto. Maar lijkt me wel een hele grote fout om dan de verkeerde afzender erbij te zetten..quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar lijkt het idd wel op.
Lebara zit trouwens net als Telfort wel op het KPN netwerk dus het kan ook een foutje zijn dat de SMS als afzender Telfort heeft gekregen.
Maar jij kunt het toestel niet open krijgen?
Jij hebt per post een Nokiatoestel gekregen en een telefort sms met welkom op het netwerk?quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:48 schreef Hierdekerstman het volgende:
[..]
Nee, hij zit dicht geseald.. Ik heb een Nokia en niet het andere merk van de vorige foto. Maar lijkt me wel een hele grote fout om dan de verkeerde afzender erbij te zetten..
Dat zal dan voor de VIP actie zijn, de Kazam's zijn voor het plebs.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:48 schreef Hierdekerstman het volgende:
[..]
Nee, hij zit dicht geseald.. Ik heb een Nokia en niet het andere merk van de vorige foto. Maar lijkt me wel een hele grote fout om dan de verkeerde afzender erbij te zetten..
Ja, ook precies met het briefje met "with compliments" en op de achterkant "we hebben goed nieuws. U wordt morgen gebeld, zet uw telefoon niet uit". En een pincode erbij op een ander papiertje. Pincode 0000. Type Nokia weet ik niet. Ik heb de telefoon aan een ander gegeven voor even haha ik durf niet op te nemen..quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij hebt per post een Nokiatoestel gekregen en een telefort sms met welkom op het netwerk?
Welk type Nokia?
Ook brievenbuspost en hetzelfde briefje er bij?
hmmz, bijzonder. Dan ga ik ook eens zoeken op twitter naar Nokia....quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:53 schreef Hierdekerstman het volgende:
[..]
Ja, ook precies met het briefje met "with compliments" en op de achterkant "we hebben goed nieuws. U wordt morgen gebeld, zet uw telefoon niet uit". En een pincode erbij op een ander papiertje. Pincode 0000. Type Nokia weet ik niet.
quote:Ik heb de telefoon aan een ander gegeven voor even haha ik durf niet op te nemen..
Hahaha jeetje.. Ik voelde me al speciaal.. Maar nu wel heel speciaal.... Vind het wel eng.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmz, bijzonder. Dan ga ik ook eens zoeken op twitter naar Nokia....
--edit--
Ik kan geen anderen met nokia telfort vinden..
[..]![]()
nog onduidelijkquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Het is gewoon reclame..
Wat zijn de gemeenschappelijke feiten?
Nee, via twitter ook 2 gevonden. En nieuwe users die hier door deze reclamestunt zijn aangemeld. Dus hier voor die tijd niet waren.quote:Fok?
Dat is wel mooi! Nieuwe users voor FOK! dus in die zin is het een goede reclamestuntquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog onduidelijk
[..]
Nee, via twitter ook 2 gevonden. En nieuwe users die hier door deze reclamestunt zijn aangemeld. Dus hier voor die tijd niet waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |