Dit is niet echt nachtrustbevorderend ; (quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:54 schreef La_Moustache het volgende:
Nu moet ik denken aan een serie die ik laatst heb gekeken, Chosen.
TS krijgt morgen gegevens doorgestuurd over een bepaald persoon die hij/zij om moet leggen. TS zal zelf ook achtervolgd worden door iemand die ook een telefoon heeft gekregen. Weigert TS zijn doelwit om te leggen binnen het tijdslimiet van 1 dag, zal er een naaste van TS gepakt worden.
Its difficult to get out if you dont want to kill, its all part of the game. There is one way you can, sacrifice someone.
Spannend hoor dit
en slapen lukt ook al niet?quote:
zenuwen,...quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
niet echt lig nu met mijn tablet nog even mee te lezen hier
quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
niet echt lig nu met mijn tablet nog even mee te lezen hier
Dit heb ik niet gelezen. Echt nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:12 schreef Fopje het volgende:
[..]Het is nu al "morgen" dus elk moment kan je telefoon gaan.
ik heb er ook 1 ontvangen, afgeleverd bij de buren.quote:
Welke regio woon je?quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:16 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 ontvangen, afgeleverd bij de buren.
Zit bij mij 7,50 bel tegoed op, ook van Lebara
Het is een marketingstunt. Geen zorgen maken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit heb ik niet gelezen. Echt niet
google dat nummer.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:50 schreef Sjonnie2016 het volgende:
er staat bij de uitgaande gesprekken een 010 no
Vandaag, er staat geen tijd op de briefjes die murph heeft gepost.quote:
Ja, tegen die tijd dat je die info hebt zijn ze allang gebeld natuurlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 07:27 schreef valentijn101 het volgende:
Laten we ern zoeken naar overeenkomsten.
We waren er al uit dat het niet om dezelfde regio wb woonplaats gaat.
Zijn er overeenkomstige abonnementen? Readers digest bv.
Beoefenen jullie dezelfde sport.
Doneren jullie aan hetzelfde goede doel?
Lidmaatschap van een club, tijdschrift, ns? (Allemaal Fok!ers, zit Danny er achter)
Hebben jullie ooit naar de radio gebeld. (Is het een stunt van bv 3fm)
Dan is het waarschijnlijk geen willekeurig adres uit het telefoonboek maar komt het van een mailinglijst oid. Heb je post die dezelfde verkeerde adressering heeft? (Kans groot dat het van hun komt of dat zij de gegevens verkocht hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:08 schreef murp het volgende:
De achternaam van mijn schoonvader stat er trouwens niet goed op,
aan Fam Vries, terwijl het "de Vries is"
Ook is het niet persoonlijk geadresseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |