Zie je vooral ook bij wat jongere generatie.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja klopt wel
Maar dat staat me sowieso niet, gewoon lelijk haar als t lang is
Heb ik ook. Maar mijn haar is best wel dun geworden en lang dun haar vind ik niet heel mooi.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Maar dat staat me sowieso niet, gewoon lelijk haar als t lang is
baard en manbun tochquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:06 schreef McGrath het volgende:
Als ik een baard kon laten groeien zou ik mijn haar laten groeien, gewoon Jesus-stijl past wel bij me
Ik ken een meisje en die had heel lang haar.. wou het ook nooit laten knippen. Toen kwam er een keer iemand hier langs en die wou mensen hun haar wel knippen (dit klinkt freaky maar zo was het niet haha). Dus ik dat meisje overhalen om een keer een stukje te laten knippen zodat het weer gezond was, zo gezegd zo gedaan. Zij huilen na die tijdquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie je vooral ook bij wat jongere generatie.
Dan laten ze dat zo lang groeien, lijkt wel een poedelHelemaal dood van onder
Soms had je je serieuze momenten, natuurlijk nam ik je opmerkingen dan serieus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb je dat ooit gedaan dan
ik neem mijzelf niet eens serieus
deze opmerking was overigens ook serieusquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms had je je serieuze momenten, natuurlijk nam ik je opmerkingen dan serieus.
Ja, ook bij die models toch altijd vrouwen die er veel beter uitkomen met kort haar, maar als het eraf moet willen ze bijna stoppen met het programmaquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken een meisje en die had heel lang haar.. wou het ook nooit laten knippen. Toen kwam er een keer iemand hier langs en die wou mensen hun haar wel knippen (dit klinkt freaky maar zo was het niet haha). Dus ik dat meisje overhalen om een keer een stukje te laten knippen zodat het weer gezond was, zo gezegd zo gedaan. Zij huilen na die tijdEcht dagenlang.
ik moet sowieso elke 4 weken welquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:08 schreef Amarantha het volgende:
Moest toch wel paar centimeter af omdat ze al jarenlang niet naar de kapper was geweest.
Kon ik maar zo'n baard groeienquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
precies, Harley Morenstein
[ afbeelding ]
Ik snap dat echt niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ook bij die models toch altijd vrouwen die er veel beter uitkomen met kort haar, maar als het eraf moet willen ze bijna stoppen met het programmaAlsof je een moord pleegt
Ahhwwquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken een meisje en die had heel lang haar.. wou het ook nooit laten knippen. Toen kwam er een keer iemand hier langs en die wou mensen hun haar wel knippen (dit klinkt freaky maar zo was het niet haha). Dus ik dat meisje overhalen om een keer een stukje te laten knippen zodat het weer gezond was, zo gezegd zo gedaan. Zij huilen na die tijdEcht dagenlang.
Fijn voor jequote:Op woensdag 3 februari 2016 18:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
deze opmerking was overigens ook serieus
Als je het niet leuk vind is het binnen 6 weken weer lang.quote:
Haar haar was niet verneukt ofzo hoor, ze had alleen enorme punten eraf laten knippen. Ze had ook geen ander model erin zitten ofzo.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Ahhww
Ik heb dat gelukkig écht totaal niet. Mn haar kan me niet zoveel schelen als dat verneukt is, groeit weer aan en nog snel ook.
Natuurlijk is het wel kut als het lelijk is, dat is niet leuk maar erg vind ik het dan ook niet echt .
ik heb net pasta napolitana gemaaktquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Uitgroei vind ik dan wel weer verschrikkelijk, en ik heb uitgroei nu pfaaa tering.
Maar ok, wat gaan jullie eten vanavond?
Heb nog wat rijst met rundvlees, aubergine, amandeltjs en kikkererwten in de vriezer liggenquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Uitgroei vind ik dan wel weer verschrikkelijk, en ik heb uitgroei nu pfaaa tering.
Ik heb ook uitgroei maar ik doe er niks aan. Binnenkort stuk van mijn haar en dan is het ook wel minder. Ben bovenop namelijk mijn eigen kleur blond en onderin mijn haar is het nog licht van ontkleuren.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
als ik baard zou kunnen groeien zou ik ook zo'n tjapsel hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
precies, Harley Morenstein
[ afbeelding ]
goed brilletje erbij, helemaal prima.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik baard zou kunnen groeien zou ik ook zo'n tjapsel hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |