Gaat lekker. Is er geen sociale controle of zijn de dieven zo slim?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Genoeg. Meest recente is motor van een vriendin van mij. Daarvoor accu uit een auto en nog wat dingen. Maar bij de buren is de garage open gebroken en helemaal leeg gehaald.
Ze zijn slim. Waarschijnlijk houden ze de boel hier telkens in de gaten. We denken ook dat ze al wel door hebben dat er vandaag weer nieuwe accu in de auto is gezet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gaat lekker. Is er geen sociale controle of zijn de dieven zo slim?
Breaking news: ook moordenaars zijn ooit kind geweest.quote:
Wel cute.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Breaking news: ook moordenaars zijn ooit kind geweest.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn slim. Waarschijnlijk houden ze de boel hier telkens in de gaten. We denken ook dat ze al wel door hebben dat er vandaag weer nieuwe accu in de auto is gezet.Hoop dat ze gauw opgepakt worden.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
-
Ik zou gaan panikeren:
Nooit meer tandenpoetsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ah.Hoop dat ze gauw opgepakt worden.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Pics pics picsquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me naakt, en godverdomme koud buiten
. Nu mooi maken
hoe mooi?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:
. Nu mooi maken
Nog mooier dan ze al is.quote:
Picsquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:
. Nu mooi maken
Mannen en hun subtiele hints.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
het was meer een vraag om een foto
of ze doen net alsof ze het niet begrijpen zo dat je extra je best doetquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:33 schreef Amarantha het volgende:
Mannen zijn slecht in subtiele hints.
Neequote:Op woensdag 3 februari 2016 17:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
of ze doen net alsof ze het niet begrijpen zo dat je extra je best doet
Nee.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
of ze doen net alsof ze het niet begrijpen zo dat je extra je best doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |