GGMM is meer van de kinderen volgens mijquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pics van je oma#GGMM
wat aardig van je
Mooi spul dat Game of Thrones. Als je van lezen houdt raad ik je de boeken van harte aan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:08 schreef Sked het volgende:
[..]
m'n oma
ze heeft een griepje, dus heb even boodschappen voor dr gedaan enzo
Hij heeft nog geen aflevering gezienquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mooi spul dat Game of Thrones. Als je van lezen houdt raad ik je de boeken van harte aan.
Dan kun je het nog steeds lezen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen aflevering gezien
Serie is leukerquote:
Dan moet je juist lezen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen aflevering gezien
Lekker een verhaal lezen dat nooit zal worden afgerondquote:
Het leven is ook een verhaal zonder einde, dat is toch ook leuk?quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker een verhaal lezen dat nooit zal worden afgerond
Je dood is het eindequote:Op woensdag 3 februari 2016 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het leven is ook een verhaal zonder einde, dat is toch ook leuk?![]()
Je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het leven is ook een verhaal zonder einde, dat is toch ook leuk?![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker een verhaal lezen dat nooit zal worden afgerond
Optimistischer dan dit wordt ze niet.quote:
Kreeg dit al bijna niet uit mijn toetsenbord.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Optimistischer dan dit wordt ze niet.
Zo heeft wel eens zo'n bui.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Optimistischer dan dit wordt ze niet.
Hij is nog niet over.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo heeft wel eens zo'n bui.
Vorig weekend bijvoorbeeld
Gelukkig kan ik er mee omgaan.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kreeg dit al bijna niet uit mijn toetsenbord.
Positiviteit is ook zo eng. :$quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo heeft wel eens zo'n bui.
Vorig weekend bijvoorbeeld
Gelukkig kan ik er mee omgaan.
We houden nog steeds van je hoor.quote:
Je In Flames shirt natuurlijk. De band mag dan mwa, mwa zijn maar met een bandshirt zet je direct de juiste toonquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet zo kiezen welk shirtje ik aan ga doen voor training.
Ik mag mijn moeder niet meer bellen met negatieve verhalen.quote:
Wat stom.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag mijn moeder niet meer bellen met negatieve verhalen.
Weet nu niet aan wie ik ze nog wel mag vertellen. :$
Dat is lief van je.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat stom.
Aan mij wel hoor. Misschien niet 24/7, maar ik neem aan dat dat ook niet nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |