zo vroegquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zaterdagochtend gelijk wedstrijd om 10 uur.
helaas drink ik niet meer, anders voelde ik een grote verbondenheid met JC hoe die zich op zondagochtend voelt.
scheids controleert bijna nooitquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Sta niet eens ingeschreven maar maakt niet uit zeiden ze uh oke
Dat worden 3 punten in minderingquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Sta niet eens ingeschreven maar maakt niet uit zeiden ze uh oke
denk ook nietquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
scheids controleert bijna nooit
zeker als je thuis speelt en zelf te weinig spelers hebt
team waar ik in kom spelen 11e divisie van die competitiequote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
team waar ik in kom spelen 11e divisie van die competitie
Moet straks kijken, zal er wel niet heel veel over te zeggen hebben.quote:
Als je hem een sprintje a la Beukering ziet maken dan weet je wel dat het goed zitquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet straks kijken, zal er wel niet heel veel over te zeggen hebben.
Hopelijk is hun spits echt heel erg slecht. Dan speel ik die er wel uit.
Beukering op dat niveauquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je hem een sprintje a la Beukering ziet maken dan weet je wel dat het goed zit
Zullen vast wel paar rondlopen die stuk afgetrainder en explosiever zijn tochquote:
sterktequote:Op woensdag 3 februari 2016 20:00 schreef Typisch het volgende:
duveltje erbij, driehoekje brie staat klaar
feyenoordgod straks
Denk zelfde scenario als tegen Willem II. Weer achterkomen voor de 40-45ste keer en dan laatste minuten gelijk. Wat er dan in de verlenging gebeurt god behoede onsquote:
geen flauw idee wat ik moet verwachtenquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk zelfde scenario als tegen Willem II. Weer achterkomen voor de 40-45ste keer en dan laatste minuten gelijk. Wat er dan in de verlenging gebeurt god behoede ons
GoTgod al begonnen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:05 schreef Sked het volgende:
[..]
geen flauw idee wat ik moet verwachten
ga denk ik liever Barça kijken
Voor wie?quote:
Pics van je oma#GGMMquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:08 schreef Sked het volgende:
[..]
m'n oma
ze heeft een griepje, dus heb even boodschappen voor dr gedaan enzo
Awhhhhquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:08 schreef Sked het volgende:
[..]
m'n oma
ze heeft een griepje, dus heb even boodschappen voor dr gedaan enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |