Droog beschuit is wel een pleonasme ja.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee snoepje, heb jij nog een leuk bandje voor mij?Heb zin in nieuwe muziek luisteren
[..]
Beetje dingens wel, beschuit is altijd droog
Als je gesprekken stuk lopen dan kan je nog zo`n hete boi zijn, daar schiet je niet veel mee opquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan me het moeilijk voorstellen van McGrath.
Hij is immers een hete boy.
Ik zei dan ook zo droog als OUDE beschuitquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Droog beschuit is wel een pleonasme ja.
En uhm 😳 Foals ken je wel toch. Weet even niets
Gebeurt dat je vaak?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je gesprekken stuk lopen dan kan je nog zo`n hete boi zijn, daar schiet je niet veel mee op
Dat kan ook aan de ander liggen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je gesprekken stuk lopen dan kan je nog zo`n hete boi zijn, daar schiet je niet veel mee op
Ik heb het over McGrath.quote:
Nog droger.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zei dan ook zo droog als OUDE beschuit
Uiteraard.quote:
Aha.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het over McGrath.
Ik gebruik Tinder niet
20:45quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe laat vanavond feyenoord, fokkie
Kwart voor 9 gewoon geloof ikquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe laat vanavond feyenoord, fokkie
quote:
Dacht dat ik hem eens op tc had gezien.quote:
Meteen ook weer meer aanvallen zeker?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Onze hond kan er nog niet aan wennen.
Wordt een drama vanavond.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kwart voor 9 gewoon geloof ik
Heb er eig geen zizn in mja
Ik ben er heel kort ooit geweest, maar jou nooit gezien.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat ik hem eens op tc had gezien.
Ik vergiste me
Tot nu toe niet, maar we zijn er dan ook pas 6 uur.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meteen ook weer meer aanvallen zeker?
Wel apart. Honden hechten zich vaak meer aan baas en katten meer aan omgeving.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tot nu toe niet, maar we zijn er dan ook pas 6 uur.
je kan toch gewoon kijken of je een like krijgt zonder verder iets te doen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik single zou worden, zou ik wel eens tinder willen proberen.
Kijken of ik überhaupt een like krijg.
Mja, zit dan wel een beetje met privacy.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
je kan toch gewoon kijken of je een like krijgt zonder verder iets te doen?
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, zit dan wel een beetje met privacy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |