quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je geen single te zijn. 50 procent daar heeft gewoon een relatie
Daaromquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Had dan, zowel relatie als tinder
Dat is waar.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je geen single te zijn. 50 procent daar heeft gewoon een relatie
Seksen?quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DaaromGewoon even kijken hoe gewaardeerd je bent. Beetje annoying voor degene die denken dat ze ook echt geliked zijn om hun uiterlijk maar oke
Hey, dit artikel stond ook in de nrc.next op blendle.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:56 schreef Fok-it het volgende:
https://blendle.com/i/de-(...)mmer-20160127-1_22_1
Goed artikel
Gelezen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hey, dit artikel stond ook in de nrc.next op blendle.
Ik dus niet, want daarvoor moet je elkaar ontmoeten en dan gaat het mis. Dat was de opmerking.quote:
Ja. Vond er niet zo heel veel nieuws in staan.quote:
Ah, ik snap de droge beschuitquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik dus niet, want daarvoor moet je elkaar ontmoeten en dan gaat het mis. Dat was de opmerking.
Ik vond het wel opmerkelijk dat sommige scholen een gebedsruimte hadden gecreerdquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Vond er niet zo heel veel nieuws in staan.
Dat is al heel lang zo, toch op sommige scholenquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het wel opmerkelijk dat sommige scholen een gebedsruimte hadden gecreerd
Geen idee. Had er nooit van gehoord.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is al heel lang zo, toch op sommige scholen
quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het verder frappant dat er na een tijdje in stond dat radicalisme niet zo makkelijk te spotten was, en twee zinnen later stond er dit:
[..]
[ afbeelding ]
Hee snoepje, heb jij nog een leuk bandje voor mij?quote:
Beetje dingens wel, beschuit is altijd droogquote:
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan me het moeilijk voorstellen van McGrath.
Hij is immers een hete boy.
Verder toen die docente het had over je geloof boven de rechtsstaat zetten hadden ze veel verder in moeten gaan, want dat is een ding waar je op in kan spelen. Maar daar ging het verder niet meer over.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja, dat iswel een beetje tegenstrijdig inderdaad
Want er stond ook een keer in dat een jongen een heel radicaal uiterlijk had maar wel gematigd was in zijn denkbeelden
Nee hoorquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan me het moeilijk voorstellen van McGrath.
Hij is immers een hete boy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |