Geen gare beschadigingen hoor, de laptop is als nieuw.quote:Op woensdag 3 februari 2016 02:12 schreef Vanillekwark het volgende:
600 euro geboden, mits geen gare beschadigingen opduiken op de foto's.
Ja daarvoor wacht ik op foto's. Laptop zal toch zo rond de 3 jaar oud zijn nu gok ik?quote:Op woensdag 3 februari 2016 02:15 schreef Sinas_ het volgende:
[..]
Geen gare beschadigingen hoor, de laptop is als nieuw.
Bijna:quote:Op woensdag 3 februari 2016 02:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja daarvoor wacht ik op foto's. Laptop zal toch zo rond de 3 jaar oud zijn nu gok ik?
Je bent er wel snel bijquote:Op woensdag 3 februari 2016 02:06 schreef Sinas_ het volgende:
De laptop gekocht op 01-06-2011 met 3 jaar volledige garantie....
Begrijpelijk, foto's komen er morgen aan (bij daglichtquote:Op woensdag 3 februari 2016 02:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou goed, nog ouder dan. Dan vertrouw ik 'als nieuw' pas als ik iets gezien heb
Ik wacht afquote:Op woensdag 3 februari 2016 02:20 schreef Sinas_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk, foto's komen er morgen aan (bij daglicht)
Ik doel dan vooral op de staat natuurlijkquote:Op woensdag 3 februari 2016 08:46 schreef utopie het volgende:
Een laptop uit 2011 " zo goed als nieuw " noemen
Tevens wacht ik ook op foto's
Bedankt maar denk dat ik hem voor dat geld liever zelf houdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het echt ziet ie er beter uit, heel degelijk en luxe.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:51 schreef Scarface150993 het volgende:
Trek ook mijn bod na het zien van de foto's, had iets andere verwachtingen.
Je weet dat deze laptop rond de 3000 euro heeft gekost? Dat is dubbel zoveel als een applequote:Op woensdag 3 februari 2016 19:22 schreef Rorsach het volgende:
Ik dacht toch dat 500 euro heel behoorlijk was voor en laptop van vierenhalf jaar oud. Dat zijn Apple prijzen.
Hoezo was hij een paar jaar geleden rond de 3000 euro? Vorig jaar kocht een vriend van me een alienware van 2800 euro maar die had in elk geval een M980 als videokaartquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:58 schreef Sinas_ het volgende:
[..]
Je weet dat deze laptop rond de 3000 euro heeft gekost? Dat is dubbel zoveel als een apple
Je vergelijkt een game laptop met een workstationquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:02 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hoezo was hij een paar jaar geleden rond de 3000 euro? Vorig jaar kocht een vriend van me een alienware van 2800 euro maar die had in elk geval een M980 als videokaart
Geen idee hoe dat makkelijk gaat naast opnieuw uploaden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:33 schreef Ciscus het volgende:
Lukt het niet om plaatjes te roteren met deze laptop?
Geen idee hoelang precies maar de accu is nog heel goed.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 03:22 schreef vaduz het volgende:
accuduur? Ik neem aan dat er origineel Windows 7 bij zat? heb je daar de installatiemedia nog van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |