Ja, af en toe kan het gebeuren, maar niet om de haverklap hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Maar gelukkig heb ik geen gat meerVolgens haar is het trouwens best normaal dat vullingen eruit vallen.
Ze zei: Je zal wel vaker terug komen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, af en toe kan het gebeuren, maar niet om de haverklap hoor.
Nou wat vervelend voor haarquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zei: Je zal wel vaker terug komen.![]()
Echt hè.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
Lekker regelmatig een beetje extra centjes cashen.
Ik zit ook te kijken naar sport.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had me voorgenomen weer te gaan trainen als de kilootjes die ik wilde eraf waren maar ik heb nog geen zin.
Bij de laatste controle zei ze ook 'er zit hier iets maar heeft geen haast, kan nog wel een keer'. 5 minuten later ging ze het toch doen. 50 euro ofzo armerquote:
of foto's makenquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij de laatste controle zei ze ook 'er zit hier iets maar heeft geen haast, kan nog wel een keer'. 5 minuten later ging ze het toch doen. 50 euro ofzo armer
Ik zat te kijken naar een krijgskunst. Lijkt me wel wat. Weet alleen nog niet goed welke. Aikido zit bijvoorbeeld wel in de buurt.quote:
Ben blij dat ik aanvullend verzekerd ben.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij de laatste controle zei ze ook 'er zit hier iets maar heeft geen haast, kan nog wel een keer'. 5 minuten later ging ze het toch doen. 50 euro ofzo armer
Oh gaaf.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat te kijken naar een krijgskunst. Lijkt me wel wat. Weet alleen nog niet goed welke. Aikido zit bijvoorbeeld wel in de buurt.
Ga je toch samen sporten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso is straks tijd weer een probleem.
En in het weekend wil ik eigenlijk ook niet want dan wil ik eigenlijk graag naar Kaneeltje toe. :$
Het feit dat het niet competitief is spreekt me wel aan. Ik hoef niet aan wedstrijden mee te doen of zo. Maar aan de andere kant is het niet een sport waarbij je je helemaal in het zweet werkt. Dus eventueel iets erbij doen (zwemmen misschien) of toch meer richting kickboksen enz. kijken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh gaaf.
Ik wil eigenlijk ook iets wat je op een vast moment in de week in een groepje kunt doen. Maar moet eens goed gaan kijken wat het aanbod allemaal is.
Ik zou ook wel met Hepje willen sporten. Alleen hij heeft nooit vaste dagen vrij.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verwachten dat dit zal gebeuren is wel heel extreem optimisme.
Ik wacht even af wat ik moet betalen voor net. Als ze toch wel sympathiek blijkt te zijn dan geef ik haar nog een kansquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ama, ik zou echt een andere tandarts gaan zoeken als ik jou was.
Kaneel zegt dat ik dat zou gaan doen, omdat een vriendin mij probeert over te halen terwijl het op een moment is dat ik helemaal niet kan. Maar hij luistert slecht naar me. :$quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:47 schreef Fera het volgende:
Loka, hoe zit dat eigenlijk met die poweryoga die je ging doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |