Dat laatste is wel fijn als je je zo voelt. Ik begin eindelijk weer over mijn verkoudheid heen te komen. Hoe is het met de studie?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou, met mijn gezondheid niet zoIk ben verkouden, heb hoofdpijn en koorts en ik heb de laatste dagen vrij veel geslapen.
Huh?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik slaap wel een beetje raar, ik kan het niet echt omschrijven
fix die tt isquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
En als ik ook maar 5 minuten ga liggen ben ik gelijk in slaap.
Dat klinkt wel weirdquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik droom elke keer ongeveer hetzelfde, dat ik vast zit aan touwen ofzo. Het is echt raar.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik droom elke keer ongeveer hetzelfde, dat ik vast zit aan touwen ofzo. Het is echt raar.
Ik weet het niet hoorquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geloof heilig in deze site
verlies van krachtquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zegt hij over uitvallende tanden? Daar had ik het gisteren met iemand over.
http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/tandenquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zegt hij over uitvallende tanden? Daar had ik het gisteren met iemand over.
quote:Geluksdagen: 6, 7, 15, 16, 25
Pechdagen: 4, 5, 11, 17, 18
Er staan deze maand zó veel planeten in de romantische zone van je horoscoop dat je waarschijnlijk aan niets anders kunt denken dan aan de liefde, Weegschaal. Hoe fijn kan het leven zijn? Het hoogtepunt is de nieuwe maan van de 8e: de aftrap van zes maanden vol fantastische ontwikkelingen in relaties en op liefdesgebied. Leuk om te weten: op die datum begint ook het Chinese Nieuwjaar.
Mars staat de hele maand in de financiële zone van je horoscoop en zorgt voor de energie & drive om je bankrekening te vullen. De zon bereikt op de 19e de werk- en gezondheidszone, waardoor je het extra druk krijgt. Drie dagen later gaat het tempo alweer omlaag, met dank aan de volle maan in de dromenzone van het heelal. Zorg dat je kunt uitrusten en bijkomen, Weegschaal. Verantwoordelijkheden en verplichtingen kunnen best nog even wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |