Ik dacht dat het misschien een goed idee zou zijn om even langs te gaan voor een praatje.quote:
Misschien waardeert ze het gebaar wel. Ik vind het wel lief van je eigenlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat het misschien een goed idee zou zijn om even langs te gaan voor een praatje.
Maar eigenlijk slaat het misschien ook wel nergens op, zo goed ken ik haar niet en ik kan toch geen fatsoenlijk gesprek voeren.
Dat laatste is wel fijn als je je zo voelt. Ik begin eindelijk weer over mijn verkoudheid heen te komen. Hoe is het met de studie?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou, met mijn gezondheid niet zoIk ben verkouden, heb hoofdpijn en koorts en ik heb de laatste dagen vrij veel geslapen.
Huh?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik slaap wel een beetje raar, ik kan het niet echt omschrijven
fix die tt isquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
En als ik ook maar 5 minuten ga liggen ben ik gelijk in slaap.
Dat klinkt wel weirdquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik droom elke keer ongeveer hetzelfde, dat ik vast zit aan touwen ofzo. Het is echt raar.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik droom elke keer ongeveer hetzelfde, dat ik vast zit aan touwen ofzo. Het is echt raar.
Ik weet het niet hoorquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geloof heilig in deze site
verlies van krachtquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zegt hij over uitvallende tanden? Daar had ik het gisteren met iemand over.
http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/tandenquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zegt hij over uitvallende tanden? Daar had ik het gisteren met iemand over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |