Gut ja, op de punt meteen he. Al-tijd op de punt. Ik begrijp het gevoel helemaalquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Och SQ, wat naar zeg![]()
. Gelukkig viel het allemaal mee maar ik kan me je rotgevoel heel goed voorstellen. Dat je elke keer als je naar haar kijkt wel kan janken. toen E. nog klein was speelde ze naast me op de bank en 'ineens' viel ze voorover, met haar voorhoofd op de punt van de salontafel
. BLOEDEN. Damn. En ik heb me echt nog heel lang rot gevoel daarover
. Je ziet het litteken nog zitten
![]()
Dat heb ik ook al eens gehadquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:06 schreef Fazzoletti het volgende:
Ai, dat is zeker schrikken SQ![]()
Ik vind het wel mooi om te zien dat er na zo'n onthulling altijd een stroom aan faal-acties voorbij komtYOU ARE NOT ALONE
![]()
Ik reed vrijdag op de snelweg en keek even achterom naar m'n kind.... was ik vergeten het tuigje vast te makenBij de eerstvolgende benzinepomp hem maar snel ingesnoerd
Gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja, de telefoon op het pasgeboren hoofd: check.
Schuldigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe krijg je hem binnen? Optillen en naar binnen sjouwen
Toevallig zei ik dit net nog tegen mijn vader aan de telefoonquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe krijg je hem binnen? Optillen en naar binnen sjouwen
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja, de telefoon op het pasgeboren hoofd: check.
Och jij lieve! Die speel ik al sinds de geboorte van Lou tijdens al haar nachtvoedingenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:33 schreef BlueEyes het volgende:
Die acties dat je je kind onbedoeld pijn doet of ergens tegenaan mept; dikke vette check![]()
En het gevoel dat je er nog lang van hebt is ook vreselijk herkenbaar. Dat gevoel in je maag dat je er dan van hebt brrrrr
Ik zit een beetje in de niksnut modus.
Hyperdepiepje besloot een slaap van 3 uur te doen en nog te slapen
Net op de dag dat ik besloten had vanmiddag hem lekker boven te laten spelen zodat ik kan puinruimen oo de logeerkamer aangezien oma morgen komt logeren.
Ik heb de hele middag lopen pielen op mijn telefoon en serieus niks gedaan![]()
En gistermiddag had ik een excuus te slapen vanwege hoofdpijn.
Timemanagement i haz it not!
Maarrrrr Skittles en Rady let op!!
Er is een Dragonball Z spelletje op de android, prima tijdverspilling!
Voor een meisje stel ik dan Bulla of Pan voorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
In het thema van dragonball z... mijn vent wil een eventuele zoon goku noemen...![]()
![]()
Saar en ik maakte vanmiddag een rups.
Kleuren is echt iets wat ze heel erg leuk vind
![]()
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |