quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
oeh
ik start daar misschien volgend jaar
van olst toren?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
oeh
ik start daar misschien volgend jaar
SORRY OKEquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Deze vraag heb ik echt al 10 keer voorbij zien komen de laatste 10 dagen
Olm, ne diyon. Drie papier.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:00 schreef IPA35 het volgende:
Miniklacht (eigen topic niet waard): Turkse vrouwen die op volstrekt willekeurige wijze twee talen door elkaar spreken.
Kan 4 spreken kom at me bruurquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:00 schreef IPA35 het volgende:
Miniklacht (eigen topic niet waard): Turkse vrouwen die op volstrekt willekeurige wijze twee talen door elkaar spreken.
eens met de klachtquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:00 schreef IPA35 het volgende:
heheheheheehquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan toch geen turks snol
moest wel lachen om translate: AMK de verlichting likken een lul
Het is de DJ Diabeethovenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:01 schreef Braddie het volgende:
https://soundcloud.com/user-837358935
Unicornflakes staan op SoundcloudOnze EP is uit !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou wel eens willen springen jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Die hotties in Val Olst toren omdg
Bele3 foumek a ras ta3 zeytoun.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:00 schreef IPA35 het volgende:
Ah jij bent er ook nog. Maar vertel, heeft het te maken met welk woord lekkerder aansluit of zo of zit er echt een bepaalde logica in?quote:
Graag, al tijd geen rel meer gehadquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet ik Fylax vragen om jullie te komen snitchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |