quote:
Je zei gisteren dat je 15 wasquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TARDIS.
24
75kg
Slet
Tardis.@doctorwhofanclub.nl
;') kijk die jankerd jankenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mensen zoeken het op. Ik doe in ieder geval niets verkeerds.
Nice xoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als jij valt, raap ik je op Crip... zo ben ik.
zou je dan ook de halal variant maken of heb je dan zoiets van, kijk maar effe of je het wel eet zeg maarquote:
Most lachen maar klopt niet want als Kim niet de dochter van de advocaat van OJ was en gerelateerd aan Bruce was die tape helemaal niet zon ding geworden.quote:
Jij werd vast veel gepest op school. Ik heb zulke leerlingen ook. Van die vieze plaknerds. Bah. Zou ze knuppelen als het toegestaan was.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
niet uitlokkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
;') kijk die jankerd janken
Het lukt mij anders prima om jou met je neus op de feiten te drukken hoor.quote:
zou gerecht wijzigen indien noodzakelijkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:50 schreef Matip het volgende:
[..]
zou je dan ook de halal variant maken of heb je dan zoiets van, kijk maar effe of je het wel eet zeg maar
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij werd vast veel gepest op school. Ik heb zulke leerlingen ook. Van die vieze plaknerds. Bah. Zou ze knuppelen als het toegestaan was.
wow, jij weet echt veel, kun je er wat meer over vertellenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Most lachen maar klopt niet want als Kim niet de dochter van de advocaat van OJ was en gerelateerd aan Bruce was die tape helemaal niet zon ding geworden.
Romantischquote:
Ha! Gayquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou gerecht wijzigen indien noodzakelijk
Hmm? Sorry ik lette niet op, ik zat aan jou te denken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
volgens hebben ze in de sc last van chocola tekort . Wat denk jij
Vandaar die permquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ik snap niet waarom jij docent bent ;squote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij werd vast veel gepest op school. Ik heb zulke leerlingen ook. Van die vieze plaknerds. Bah. Zou ze knuppelen als het toegestaan was.
gvdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het lukt mij anders prima om jou met je neus op de feiten te drukken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |