Ja je bent jong en komt op fok met een bijnaam en denk anoniem te blijven, voor je het weet kent half ps4 fok je echte persoon door te gamen en gezamelijke interesse.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oh jij bent Johan
Dacht altijd al van wie the fuck is dat nou maar tis een Nederlander dus lamaar zitten.
<3quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja je bent jong en komt op fok met een bijnaam en denk anoniem te blijven, voor je het weet kent half ps4 fok je echte persoon door te gamen en gezamelijke interesse.
Youtube heeft mijn video niet geüpload want te lang.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit was live, maar achteraf bleek alles ook opgeslagen.
Dat internet staat echt vol met data waar nooit iemand naar kijkt
Die 57 minuten moeten ook (weet ik veel waar) verwerkt worden ergens.
Dus grote bestanden kunnen een uurtje pleite zijn.
niet uitzenden via twitch maar youtube?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Youtube heeft mijn video niet geüpload want te lang.![]()
![]()
Twitch bewaard alleen de laatste video op hun site en de rest verwijderen ze?
5324... Is heeft dat met bussen te maken?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit was live, maar achteraf bleek alles ook opgeslagen.
Dat internet staat echt vol met data waar nooit iemand naar kijkt
Die 57 minuten moeten ook (weet ik veel waar) verwerkt worden ergens.
Dus grote bestanden kunnen een uurtje pleite zijn.
Ik vond broforce tegen vallen op steam. AAC lijkt me tof, wel weer een twinstick shooter maar dit is icm bullet hell en ziet er goed uit.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:27 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga ook voor AAC hoor, broforce is al jaren uit op steam en lijkt me weer zon game als Super Time Force die ik uiteindelijk toch niet speel. AAC ziet er nice uit dus die ga ik kiezen
Ja 😂quote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Visserij het volgende:
[..]
5324... Is heeft dat met bussen te maken?
Jij weet niet wie Visserij isquote:
Ik heb ook alle 3 de games gespeeld:quote:Op maandag 8 februari 2016 00:20 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dat gezeur over Watch Dogs ook erg overdreven.
Het was op sommige punten wel vernieuwend met dat hacken. Er zaten een aantal goede spannende missies bij, vooral het einde was goed. Ik heb het op geen enkel punt echt slecht gevonden.
Kort geleden heb ik voor 10 euro Killzone Shadow Fall een kans gegeven, dat vond ik nou nog eens een echt slechte game. Komt eigenlijk nauwelijks nog voor.
Mechanics krijgen nog een voldoende maar ook niet meer. Graphics waren voor een PS3 game mooi geweest, voor een PS4 game een nipte voldoende. Maar voor de rest...
Nul vernieuwing, setting was saai, verhaal oninteressant, AI was een drama. Manier hoe ze moeilijkheid wilden creëren door 30 vijanden in een scherm te gooien en er een chaos van te maken dat de speler het niet echt tactisch kan aanpakken en maar gewoon wat rond moet schieten en hopen dat hij het overleeft.
Eerste slechte PS4 game tot nu toe voor mij. Thief en Watch Dogs kwamen er duidelijk beter van af naar mijn mening.
Thief heb ik eerst gespeeld op een makkelijke moeilijkheidsgraad. Toen had ik de neiging om het de slechtste PS4 game te noemen die ik tot dan toe gespeeld had. Stealth is dan compleet overbodig, als je gezien word schoot je gewoon die vijand neer. Wapens en geld heb je dan in overvloed. Je was dan 80% van de tijd bezig om uit te vinden waar je heen moet.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:20 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dat gezeur over Watch Dogs ook erg overdreven.
Het was op sommige punten wel vernieuwend met dat hacken. Er zaten een aantal goede spannende missies bij, vooral het einde was goed. Ik heb het op geen enkel punt echt slecht gevonden.
Kort geleden heb ik voor 10 euro Killzone Shadow Fall een kans gegeven, dat vond ik nou nog eens een echt slechte game. Komt eigenlijk nauwelijks nog voor.
Mechanics krijgen nog een voldoende maar ook niet meer. Graphics waren voor een PS3 game mooi geweest, voor een PS4 game een nipte voldoende. Maar voor de rest...
Nul vernieuwing, setting was saai, verhaal oninteressant, AI was een drama. Manier hoe ze moeilijkheid wilden creëren door 30 vijanden in een scherm te gooien en er een chaos van te maken dat de speler het niet echt tactisch kan aanpakken en maar gewoon wat rond moet schieten en hopen dat hij het overleeft.
Eerste slechte PS4 game tot nu toe voor mij. Thief en Watch Dogs kwamen er duidelijk beter van af naar mijn mening.
Ik heb de SP van Killzone met veel plezier gespeeld. Bij de MP haakte ik al snel af, dat vond ik gewoon niet leuk genoeg om te blijven spelen.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:20 schreef Ixnay het volgende:
Eerste slechte PS4 game tot nu toe voor mij.
www.budgetgaming.nlquote:Op maandag 8 februari 2016 18:51 schreef prefix1 het volgende:
nu ik een ps4 heb gehaald waar kan ik beetje goedkoop Grand theft auto 5 kopunnn? ps store nog steeds 50 euro
morgen toch?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:45 schreef DKUp het volgende:
¤46,- voor Dying Light Enhanced Edition bij de MM![]()
Waarschijnlijk ook dan bij een aantal Bart Smits.
www.psncode.nlquote:Op maandag 8 februari 2016 18:58 schreef Droathoah het volgende:
Waarom is het zo lastig om je Playstation + abonnement te verlengen met een maand?
Ik wil gewoon een maand verlengen en heb 10 euro in mijn wallet. Waarom moet ik nu persé mijn cc gegevens invoeren en wordt het automatisch verlengd.
Heeft iemand tips om dit op 1 of andere manier te omzeilen? Ik wil geen 3 maanden via de winkel, omdat ik deze PS4 geleend heb en binnenkort overga op een eigen PS4.
Dan maak je een eigen account aan en neem je die vervolgens mee naar je eigen ps4?!quote:Op maandag 8 februari 2016 18:58 schreef Droathoah het volgende:
Waarom is het zo lastig om je Playstation + abonnement te verlengen met een maand?
Ik wil gewoon een maand verlengen en heb 10 euro in mijn wallet. Waarom moet ik nu persé mijn cc gegevens invoeren en wordt het automatisch verlengd.
Heeft iemand tips om dit op 1 of andere manier te omzeilen? Ik wil geen 3 maanden via de winkel, omdat ik deze PS4 geleend heb en binnenkort overga op een eigen PS4.
plus is account verbonden niet console verbonden.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:58 schreef Droathoah het volgende:
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
plus is account verbonden niet console verbonden.
Ah thanks! Ik vind het wel jammer dat je niet gewoon via je wallet kan verlengen zonder cc of Paypal gegevens. Er staat nu 10 euro in waar ik niks mee kan...quote:Op maandag 8 februari 2016 19:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan maak je een eigen account aan en neem je die vervolgens mee naar je eigen ps4?!
V&A / [CENTRAAL] Playstation 4-games ruil/verkooptopic #9 Komt u maar!quote:Op maandag 8 februari 2016 18:51 schreef prefix1 het volgende:
nu ik een ps4 heb gehaald waar kan ik beetje goedkoop Grand theft auto 5 kopunnn? ps store nog steeds 50 euro
Op de Ps4 komt die ook de 11e gewoon uit voor zover ik kan zien? Maar mijne staat toch op mijn US accountquote:
Irritant dat je moet wachten tot dinsdag om hem te kopen in de PS store. Wilde hem alvast kopen zodat hij 's nachts kan downloaded en ik in de ochtend vroeg voor het werk even een uurtje kan spelen.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:03 schreef Nober het volgende:
Als dit maar goed is.
Dinsdag rond 19:00 downloaden!
4GB op steam valt wel mee, hoop dat ie om 19:00 in de PS store staat.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:50 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Irritant dat je moet wachten tot dinsdag om hem te kopen in de PS store. Wilde hem alvast kopen zodat hij 's nachts kan downloaded en ik in de ochtend vroeg voor het werk even een uurtje kan spelen.
Dan maar in de nacht aanschaffen
Heb er zin in.
10am Pacific is 19:00 hier.twitter:camposanto twitterde op maandag 08-02-2016 om 19:01:24Firewatch releases on Steam at 10am Pacific tomorrow! On PS4 the time is less exact but hopefully not too long after that. We can't wait! reageer retweet
vol?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:21 schreef Friday12 het volgende:
Is er bij iemand waar de auto save upload wel werkt? Bij mij word gewoon niets geupload
Nee.. Het was wel ooit vol voor die upgrade.. Maar niets upload ik moet het nog altijd handmatig doenquote:
Ik vind het juist een hele mooie prijs, mits je Dying Light nog niet gespeeld hebt. Voor dat geld heb je de originele game, alle dlc, en de uitbreiding The Following, die ook erg groot blijkt te zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:50 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Irritant dat je moet wachten tot dinsdag om hem te kopen in de PS store. Wilde hem alvast kopen zodat hij 's nachts kan downloaded en ik in de ochtend vroeg voor het werk even een uurtje kan spelen.
Dan maar in de nacht aanschaffen
Heb er zin in.
@Dyling Light: vind het een heel tof spel, maar vind ¤46 voor een uitgebreide versie best veel. Even wachten hoeveel extra content het is. Verwacht dat ik hem wel koop, nadat ik The Witcher eindelijk uit heb, overigens
Ligt aan PSN, niet aan je headphone.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:35 schreef Drankster het volgende:
Sinds een paar dagen in het bezit van de officiële PS4 wireless headset. Toch merk ik soms (paar keer in het uur) dat ik tijdens gamen een soort van 'lag 'heb qua geluid, gestotter en klein gekraak.
Hebben meerdere mensen hier last van?
Als ik muziek luister via mijn laptop het ik dat niet. Het is zowel bij Fallout 4 als bij andere games waaronder DQ Heroes.
Van mijquote:Op maandag 8 februari 2016 18:51 schreef prefix1 het volgende:
Ligt idd aan PSN of je internet.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:35 schreef Drankster het volgende:
Sinds een paar dagen in het bezit van de officiële PS4 wireless headset. Toch merk ik soms (paar keer in het uur) dat ik tijdens gamen een soort van 'lag 'heb qua geluid, gestotter en klein gekraak.
Hebben meerdere mensen hier last van?
Als ik muziek luister via mijn laptop het ik dat niet. Het is zowel bij Fallout 4 als bij andere games waaronder DQ Heroes.
Sowieso de beste aankoop en met terugwerkende kracht veel spijt dat ik zo lang met de PS3 ben door blijven hobbelen. Beste spellen kan ik erop spelen, ik kijk films/series via netflix en ik luister er muziek op via spotify.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:00 schreef Q. het volgende:
Zo, stock HDD in mn PS4 vervangen door een 1TB SSHD. Wel mooi om te zien hoe makkelijk dat gaat, stuk makkelijker dan bij PS3. PS4 is gewoon echt goed ontworpen, dat merk je aan alles.
Ook nog geen moment spijt gehad, maar dat heb ik nog nooit gehad van de aankoop van een console. 3-400 euro voor een aparaat dat je een jaar of 6-7 kunt gebruiken. Dat is best uniek als het gaat om elektronica.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Sowieso de beste aankoop en met terugwerkende kracht veel spijt dat ik zo lang met de PS3 ben door blijven hobbelen. Beste spellen kan ik erop spelen, ik kijk films/series via netflix en ik luister er muziek op via spotify.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |