quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:59 schreef chemiboy het volgende:
[..]
oooo JAAAAAA HAHAHHAHAHAHHAHAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
hoe weten ze dat dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:00 schreef XL het volgende:
Facebook weet je echte naam al lang joh, ze willen gewoon dat je hem ook in je profiel gebruikt.
do it!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:00 schreef RingBewoner het volgende:
Zullen we eens anders een centraal topic voor Facebookklachten openen?
Is er al. Ik eet m'n banaan even op en dan post ik een linkje.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:00 schreef RingBewoner het volgende:
Uit welk land komt die banaan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:06 schreef NoXia het volgende:
[..]
Is er al. Ik eet m'n banaan even op en dan post ik een linkje.
Is er al:quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:00 schreef RingBewoner het volgende:
Oh wacht, dat is dezelfde link als ik bijna 20 minuten geleden ook postte.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:35 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Is er al:
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #100: Ergens hart tegenop zien.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:36 schreef CF87 het volgende:
Wie heeft er nog Facebook? Bestaat dat uberhaupt nog wel?
Helemaal niet. Je vroeg of er een centraal forum voor was. Wijsneus.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Oh wacht, dat is dezelfde link als ik bijna 20 minuten geleden ook postte.
Nee. Ik vroeg:quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:47 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je vroeg of er een centraal forum voor was. Wijsneus.
Later postte ik:quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:00 schreef RingBewoner het volgende:
Wijsneus.quote:
Het was leuk dat je jezelf gisteren zo voor lul zette in dat topic van Braddie, maar dat hoef je echt niet opnieuw te doen hoor. We weten nu wel wat voor kneus je bent.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee. Ik vroeg:
[..]
Later postte ik:
[..]
Wijsneus.
Fijn dat je inhoudelijk reageert en niet natrapt en op de man speelt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:51 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Het was leuk dat je jezelf gisteren zo voor lul zette in dat topic van Braddie, maar dat hoef je echt niet opnieuw te doen hoor. We weten nu wel wat voor kneus je bent.
Bijvoorbeeld door te kijken hoe je vrienden en bekenden jouw in hun telefoon hebben opgeslagen.quote:
die gaat over klachten nav users op facebookquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:35 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Is er al:
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #100: Ergens hart tegenop zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |