We hebben De Leckere, Maximus en vele anderen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik een Heineken jij een .... Utrecht heeft geen bier? Grolsch dan maar?
gifgroen. Deed pijn aan de ogenquote:Op woensdag 3 februari 2016 08:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind het oude kleurtje leuker
Maar gaat lekker dan
Bij mij is de schilder begonnen, ben benieuwd
Omdat het dan een stuk beter wordt dan wanneer ik het zelf zou doenquote:Op woensdag 3 februari 2016 11:22 schreef DrMarten het volgende:
Zegt zij die iemand anders haar huis laat schilderen
Goed bezigquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:31 schreef DrMarten het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Schilderwerk waar ik morgen en donderdag ook nog voor uitgetrokken had al voor zo'n 80% klaar. Schiet lekker op mede dankzij de ouwe lui die flink aan het aanpakken zijn
Wazzup?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga me volduwen met McDonald's en chocola. En me in slaap huilen enzo.
Vandaag slaapkamer verder in de verf gezet. Pa heeft de trap aardig onder handen genomen. Laminaat is bezorgd.... Nu even klaar voor vandaag. Eigenlijk wil ik niks anders doen dan lam op de bank hangen, maar als ik hier om me heen kijk moet ik hier ook nog even flink opruimen aangezien morgen mijn broer hierheen komt en hier blijft pittenquote:
2 m2 is meer dan genoegquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vandaag slaapkamer verder in de verf gezet. Pa heeft de trap aardig onder handen genomen. Laminaat is bezorgd.... Nu even klaar voor vandaag. Eigenlijk wil ik niks anders doen dan lam op de bank hangen, maar als ik hier om me heen kijk moet ik hier ook nog even flink opruimen aangezien morgen mijn broer hierheen komt en hier blijft pitten
Gewoon óp de zooi laten slapen!quote:
Cavia vanmiddag overleden, toen ik onderweg was naar de dierenartsquote:
Problem solvedquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon óp de zooi laten slapen!
Aaaaaaaaaaaaaaawquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cavia vanmiddag overleden, toen ik onderweg was naar de dierenartsZe is maar even ziek geweest, waarschijnlijk haar hartje.
En het was m'n favoriet van het stelEn de tweede in nog geen twee maanden tijd
Ruk...quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cavia vanmiddag overleden, toen ik onderweg was naar de dierenartsZe is maar even ziek geweest, waarschijnlijk haar hartje.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
quote:While most of you non-native speakers of English speak English quite well, there is always room for improvement (of course, the same could be said for every person for any subject, but that is another matter). To that end, I'd like to offer you a poem. Once you've learned to correctly pronounce every word in this poem, you will be speaking English better than 90% of the native English speakers in the world.
If you find it tough going, do not despair, you are not alone: Multi-national personnel at North Atlantic Treaty Organization headquarters near Paris found English to be an easy language ... until they tried to pronounce it. To help them discard an array of accents, the verses below were devised. After trying them, a Frenchman said he'd prefer six months at hard labor to reading six lines aloud. Try them yourself.
English is tough stuff
Dearest creature in creation,
Study English pronunciation.
I will teach you in my verse
Sounds like corpse, corps, horse, and worse.
I will keep you, Suzy, busy,
Make your head with heat grow dizzy.
Tear in eye, your dress will tear.
So shall I! Oh hear my prayer.
Just compare heart, beard, and heard,
Dies and diet, lord and word,
Sword and sward, retain and Britain.
(Mind the latter, how it's written.)
Now I surely will not plague you
With such words as plaque and ague.
But be careful how you speak:
Say break and steak, but bleak and streak;
Cloven, oven, how and low,
Script, receipt, show, poem, and toe.
Hear me say, devoid of trickery,
Daughter, laughter, and Terpsichore,
Typhoid, measles, topsails, aisles,
Exiles, similes, and reviles;
Scholar, vicar, and cigar,
Solar, mica, war and far;
One, anemone, Balmoral,
Kitchen, lichen, laundry, laurel;
Gertrude, German, wind and mind,
Scene, Melpomene, mankind.
Billet does not rhyme with ballet,
Bouquet, wallet, mallet, chalet.
Blood and flood are not like food,
Nor is mould like should and would.
Viscous, viscount, load and broad,
Toward, to forward, to reward.
And your pronunciation's OK
When you correctly say croquet,
Rounded, wounded, grieve and sieve,
Friend and fiend, alive and live.
Ivy, privy, famous; clamour
And enamour rhyme with hammer.
River, rival, tomb, bomb, comb,
Doll and roll and some and home.
Stranger does not rhyme with anger,
Neither does devour with clangour.
Souls but foul, haunt but aunt,
Font, front, wont, want, grand, and grant,
Shoes, goes, does. Now first say finger,
And then singer, ginger, linger,
Real, zeal, mauve, gauze, gouge and gauge,
Marriage, foliage, mirage, and age.
Query does not rhyme with very,
Nor does fury sound like bury.
Dost, lost, post and doth, cloth, loth.
Job, nob, bosom, transom, oath.
Though the differences seem little,
We say actual but victual.
Refer does not rhyme with deafer.
Foeffer does, and zephyr, heifer.
Mint, pint, senate and sedate;
Dull, bull, and George ate late.
Scenic, Arabic, Pacific,
Science, conscience, scientific.
Liberty, library, heave and heaven,
Rachel, ache, moustache, eleven.
We say hallowed, but allowed,
People, leopard, towed, but vowed.
Mark the differences, moreover,
Between mover, cover, clover;
Leeches, breeches, wise, precise,
Chalice, but police and lice;
Camel, constable, unstable,
Principle, disciple, label.
Petal, panel, and canal,
Wait, surprise, plait, promise, pal.
Worm and storm, chaise, chaos, chair,
Senator, spectator, mayor.
Tour, but our and succour, four.
Gas, alas, and Arkansas.
Sea, idea, Korea, area,
Psalm, Maria, but malaria.
Youth, south, southern, cleanse and clean.
Doctrine, turpentine, marine.
Compare alien with Italian,
Dandelion and battalion.
Sally with ally, yea, ye,
Eye, I, ay, aye, whey, and key.
Say aver, but ever, fever,
Neither, leisure, skein, deceiver.
Heron, granary, canary.
Crevice and device and aerie.
Face, but preface, not efface.
Phlegm, phlegmatic, ass, glass, bass.
Large, but target, gin, give, verging,
Ought, out, joust and scour, scourging.
Ear, but earn and wear and tear
Do not rhyme with here but ere.
Seven is right, but so is even,
Hyphen, roughen, nephew Stephen,
Monkey, donkey, Turk and jerk,
Ask, grasp, wasp, and cork and work.
Pronunciation -- think of Psyche!
Is a paling stout and spikey?
Won't it make you lose your wits,
Writing groats and saying grits?
It's a dark abyss or tunnel:
Strewn with stones, stowed, solace, gunwale,
Islington and Isle of Wight,
Housewife, verdict and indict.
Finally, which rhymes with enough --
Though, through, plough, or dough, or cough?
Hiccough has the sound of cup.
My advice is to give up!!!
Ja, die is tofquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nog?quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3, maar die kunnen niet bij elkaar dus dat is wel een zooitje. Plechtigheid is vrijdag of zaterdag in de tuin van m'n ouders. Mits het droog is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nog?
Wanneer is de plechtigheid?
En wat moet Q aan bij de plechtigheid?
Kan je ze slecht begraven als het nat is?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3, maar die kunnen niet bij elkaar dus dat is wel een zooitje. Plechtigheid is vrijdag of zaterdag in de tuin van m'n ouders. Mits het droog is.
Nog even kijken of ik ergens waterbestendige verf en een mooie steen kan vinden, maar om te voorkomen dat m'n vader haar met het voorjaar weer opgraaft zoals hij laatst met de hamster had gedaan.
Ik ben voor voor!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:31 schreef DrMarten het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Schilderwerk waar ik morgen en donderdag ook nog voor uitgetrokken had al voor zo'n 80% klaar. Schiet lekker op mede dankzij de ouwe lui die flink aan het aanpakken zijn
Ieder z'n specialiteit. Ga'k toch zeker niet zelf doen. Bak toch ook niet m'n eigen brood?quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zegt zij die iemand anders haar huis laat schilderen
Dat is zo'n natte modderige bende in de regen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je ze slecht begraven als het nat is?
En waar bewaar je zo een beestje tot die tijd?
Dumpert ziet onze IT Nazi als "Adult/Mature Content;Humor/Jokes;Audio/Video Clips"quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:12 schreef Godtje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_aarde_plat_.html
Ik ben om
Dat mogen wij zelfsquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dumpert ziet onze IT Nazi als "Adult/Mature Content;Humor/Jokes;Audio/Video Clips"
Maggikniezien!
Ik denk dat ik weinig mis aan Dumpertquote:
Ze is gisteravond gevallen. Niks gebroken maar wel flink ziek volgens m'n moeder. Ze weten ook niet hoe lang ze er heeft gelegen, al heeft ze wel haar alarmknop gebruikt.quote:
Beterschap voor Oma!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is gisteravond gevallen. Niks gebroken maar wel flink ziek volgens m'n moeder. Ze weten ook niet hoe lang ze er heeft gelegen, al heeft ze wel haar alarmknop gebruikt.
quote:
O ja, en daarna nog naar Frankrijk trouwens.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerst naar Japan, daarna mag je sterven.
Als je je daar toch van kant gaat maken, neem de inwoners van dat land dan ook even mee.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, en daarna nog naar Frankrijk trouwens.
Iets gepland?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, en daarna nog naar Frankrijk trouwens.
Parijsquote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je je daar toch van kant gaat maken, neem de inwoners van dat land dan ook even mee.
Ik ook niet meer, ze hebben mijn bommen in beslag genomen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Parijs![]()
Ik heb ook gewoon echt niks tegen Fransen.
Ik zag die Bart van U net. Lijkt je broer welquote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, ze hebben mijn bommen in beslag genomen.
Niet dat ik je broer ken. Maar het had je broer kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zag die Bart van U net. Lijkt je broer wel
Q's zusje is geadopteerd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet dat ik je broer ken. Maar het had je broer kunnen zijn.
inmiddels al wel nieuws?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Tof is dat ook, dat m'n ouders om half elf konden bellen om te vragen hoe het met haar is, maar dat niet even aan ons doorgeven en ook niet op berichtjes reageren
Dan zie ik het alweer somber in.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Ze heeft koorts en ergens een bloeding in de darmen. Maar volgens mij mankeren ouderen altijd wel wat als je bloed afneemt. Maar ze had op zich wel praatjes enzo, ze was wel helder en alles, maar ze heeft er geen zin meer in.
Bah. Sterktequote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Ze heeft koorts en ergens een bloeding in de darmen. Maar volgens mij mankeren ouderen altijd wel wat als je bloed afneemt. Maar ze had op zich wel praatjes enzo, ze was wel helder en alles, maar ze heeft er geen zin meer in.
Nu nog iemand meekrijgen, volgens mij heeft iedereen hem al gezien.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Indrukwekkende beelden en goed verhaal!
Oeh, koffie halen. Goed idee.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:38 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb de neiging om heel hard "HOU JE BEK EN GA KOFFIE HALEN!" tegen mijn collega te zeggen
Ga met CL. Die gaat nooitquote:Op maandag 8 februari 2016 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu nog iemand meekrijgen, volgens mij heeft iedereen hem al gezien.
Huisdieren ookquote:Op maandag 8 februari 2016 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrienden kosten dan ook alleen maar tijd en geld.
En mensen juist teveel.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar zijn er niet veel meer van over
quote:
De bovenste is een geschoren cavia.quote:
Nooit genoeg.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
In The Revenant gaan er een paar door
De bovenste, al zal de onderste ook wel veel verzorging nodig hebben.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
De bovenste is een geschoren cavia.
De onderste een baby nijlpaard.
Welke van de 2 heb je het over
Dat is toch ook niet leuk knuffelig?!quote:Op maandag 8 februari 2016 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De bovenste, al zal de onderste ook wel veel verzorging nodig hebben.
Naaktcavia trouwens.
Ze voelen heel raar aanquote:Op maandag 8 februari 2016 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet leuk knuffelig?!
Anders dan mensenhuid. Zachter. En je voelt die botten eronder bewegen. Heel apart.quote:
Ik sla even overquote:Op maandag 8 februari 2016 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders dan mensenhuid. Zachter. En je voelt die botten eronder bewegen. Heel apart.
Gezellig ondergespuugd worden met zure moedermelkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:16 schreef Q. het volgende:
Al mijn vrienden hebben tegelijkkinderen
gekregen en nu mag ik bijna elke dag op kraambezoek.
Simultaan barenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:16 schreef Q. het volgende:
Al mijn vrienden hebben tegelijkkinderen
gekregen en nu mag ik bijna elke dag op kraambezoek.
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben aan het rondkijken voor een weekendje weg zodat ik niet op een kinderverjaardag hoef te komen
Nou ja, het zijn de kinderen van een nicht waar ik vroeger veel mee omging, maar ik hou tegenwoordig een beetje de boot af omdat ik niet zo van kinderen hou. Kan ze niks aan doen, maar ze heeft een heel nest en ik kan daar niet zo heel goed tegen en dat is een beetje not done, blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn vriend en ik gaan alleen naar verjaardagen van zijn directe nichtjes en neefje (Kids van zijn zussen dus) andere koterverjaardagen doen we echt niet aan
Dat denk ik, maar jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:58 schreef Cue_ het volgende:
Als je op de verjaardag van je nicht komt zie je ze toch ook. Vaak genoeg lijkt me
1x naar de verjaardag van die nicht (als dat een verplicht nummer is) en een kaartje voor die kinderen als ze jarig zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat denk ik, maar ja![]()
Dus nu zorg ik gewoon dat ik andere plannen heb, ipv drie keer per jaar dat gehannes dat je eigenlijk helemaal niet wilt gaan.
Nou ja, zij zeurt niet hoor, denk ik. Meer algemene druk van de rest van de familiequote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:09 schreef Cue_ het volgende:
Dat wat Marten idd zegt als max. Voor de rest heeft ze weinig te zeuren vind ik.
Maargoed, dat is gewoon opvoeden van je familie met wat je wel of niet doet.
Komt zij ook met die kinder op jouw verjaardag?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, zij zeurt niet hoor, denk ik. Meer algemene druk van de rest van de familie
Nee, want ik vier m'n verjaardag bijna nooit en anders doe ik het s avonds. Dan komt ze wel, maar zonder kinders.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Komt zij ook met die kinder op jouw verjaardag?
Hoe ist nu met je oma dan? Nog steeds in het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde vorig jaar al gaan maar toen lag m'n opa op sterven dus dat ging een beetje voor, zeg maar.
Ik was er gistermiddag en toen zat ze aan tafel te eten, al smaakte het voor geen meter maar dat kan ook komen doordat ze thuis overal een halve pot zout doorheen gooit. Ze kan zich alleen niks van de val herinneren dus ze durft nu helemaal niet maar alleen thuis te zijn, ze was al zo bang om te vallen. En ze kreeg antibiotica omdat ze verhoging heeft en ze niet weten waarom. Maar als je voelt hoe snikheet het is in die kamer is het ook geen wonder eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoe ist nu met je oma dan? Nog steeds in het ziekenhuis?
hopen dat haar niet weer gewoon naar huis sturen dan, zoals ze bij mijn oma wel deden. Die was 101, werd vergeetachtig, had d'r heup gebroken maar kon gewoon weer naar huis. De heup was immers gefixt. En ze wilde graag naar huis en gaf aan dat dat wel konquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was er gistermiddag en toen zat ze aan tafel te eten, al smaakte het voor geen meter maar dat kan ook komen doordat ze thuis overal een halve pot zout doorheen gooit. Ze kan zich alleen niks van de val herinneren dus ze durft nu helemaal niet maar alleen thuis te zijn, ze was al zo bang om te vallen. En ze kreeg antibiotica omdat ze verhoging heeft en ze niet weten waarom. Maar als je voelt hoe snikheet het is in die kamer is het ook geen wonder eigenlijk.
Nou ja, waar laat je d'r dan he? Als ze zich thuis redelijk kan redden, is er geen indicatie om haar ergens anders te laten wonen en dat is ook heel stressvol, om weer ergens anders te wennen. M'n ouders kunnen haar niet in huis nemen zonder zelf te moeten verhuizen want ja, m'n oma kan geen trappen lopen. En als ze haar in huis nemen denk ik dat m'n moeder nog eerder het loodje legt van de stress.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
hopen dat haar niet weer gewoon naar huis sturen dan, zoals ze bij mijn oma wel deden. Die was 101, werd vergeetachtig, had d'r heup gebroken maar kon gewoon weer naar huis. De heup was immers gefixt. En ze wilde graag naar huis en gaf aan dat dat wel kon
Naar degenen die dan voor haar miesten zorgen werd niet geluisterd.
verzorgingshuis geen optie?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, waar laat je d'r dan he? Als ze zich thuis redelijk kan redden, is er geen indicatie om haar ergens anders te laten wonen en dat is ook heel stressvol, om weer ergens anders te wennen. M'n ouders kunnen haar niet in huis nemen zonder zelf te moeten verhuizen want ja, m'n oma kan geen trappen lopen. En als ze haar in huis nemen denk ik dat m'n moeder nog eerder het loodje legt van de stress.
Maar er is geen indicatie en ze wil ook geen thuiszorg of ander vreemd volk over de vloer. Sinds kort kwam er een of andere therapeut over de vloer en ze wilde dat er dan altijd iemand van ons bij was, m'n vader. Maar ja, die werkt vier tot vijf dagen in de week. Als die een keer een dag vrij is, is hij hartstikke druk, ik durf hem ook al niks te vragen
Nee, daar is ze te goed voor. En wil ze zelf ook niet. Een aanleunwoning zou beter zijn.quote:
Meer regen!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:29 schreef DrMarten het volgende:
En kan iemand even die regen uitzetten? Ik moet zo fietsen
Verfrissend. Zodra ik thuis ben alle gordijnen dicht en de verwarming op standje sahara.quote:
Zeiknat geregend omdat ik op tijd thuis moest zijn, vervolgens net te horen gekregen dat mijn huisje voorlopig niet opnieuw verhuurd wordt en dat ik dus de hele tyfusbende compleet leeg moet trekken. Mijn humeur komt nu dus aardig overeen met het weerquote:
Owja, ik ook eik, en ik wilde wat dozen naar mijn andere huis slepen....quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:03 schreef Cue_ het volgende:
Hmm, moet eigenlijk wel langs de supermarkt...
quote:
Altijd.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Jeetje, wat zijn jullie saai vandaag.
Twee dagen cursus gehad. Nu ben ik dood.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Jeetje, wat zijn jullie saai vandaag.
Hadden ze bier?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:35 schreef DrMarten het volgende:
Even voorgesteld aan de nieuwe buren, daar direct een uur gezeten
Nu hongerig
"Het was een fijne user...."quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Twee dagen cursus gehad. Nu ben ik dood.
*KLABATS*quote:
Uiteraard.quote:
Leuke lamp daar linksquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:13 schreef DrMarten het volgende:
Verhuisd!!
Morgen verder uitpakken. Voor vandaag is het ff klaar.
[ afbeelding ]
Jaren 70 gok ik. Komt bij de ouwe lui vandaan. Had hem in mijn oude huis nooit aan omdat ik er geen goede plek voor had, maar daar staat ie best oke voorlopigquote:
Ik hield maar voor me dat mijn ouders ook zoiets hebben staan jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jaren 70 gok ik. Komt bij de ouwe lui vandaan. Had hem in mijn oude huis nooit aan omdat ik er geen goede plek voor had, maar daar staat ie best oke voorlopig
Nu bier.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:13 schreef DrMarten het volgende:
Verhuisd!!
Morgen verder uitpakken. Voor vandaag is het ff klaar.
[ afbeelding ]
Eerst wachten op mijn pizza. Vrees dat ik na 1 biertje lig te snurken, ben echt doodop.quote:
Let niet op het stof. Heb hem zo neergezet en nog niet schoongemaaktquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:07 schreef MissMSX het volgende:
Heb je een close-up? Misschien is het wel dezelfde
Ah, nee, heel ander ding. Wel heel tofquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Let niet op het stof. Heb hem zo neergezet en nog niet schoongemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nietquote:
Nog nooit geweest in Enschedequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet
Maar mocht iemand een keer in Enschede zijn, dan is ie welkom voor een kop koffie
Ik ook niet in Ede, dus achquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog nooit geweest in Enschede
Als ik bier in huis moet halen voor Q wordt het wel een erg dure aangelegenheidquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:11 schreef Cue_ het volgende:
Koffie nog wel. Lok ze met drank, dan komt Q wel
Je lokt m met eentje en de rest haalt ie dan wel zelfquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik bier in huis moet halen voor Q wordt het wel een erg dure aangelegenheid
Die ene keer per jaar dat ik in Enschede ben ben ik daar wel in de buurt. December weer.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet
Maar mocht iemand een keer in Enschede zijn, dan is ie welkom voor een kop koffie
Damn, 13 graden! Zelfs als ik nooit de kachel aan zet blijft het nog minimaal 16. Wat 10 graden te koud is voor mij. Mn buren zijn vast heel blij met mij.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:31 schreef DrMarten het volgende:
Fijn zo'n fatsoenlijk geïsoleerd huis. Oude huis, zaterdag de kachel uitgezet, gistermiddag was het er 13,5 graden. Nieuwe huis, gisteravond de kachel uitgezet en toen ik thuis kwam was het nog 17,4 graden
Met al je vrienden!quote:Op maandag 15 februari 2016 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog wel, anders moet ik woensdag even alleen gaan.
Het is hier nu 20 graden zonder verwarmingquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn, 13 graden! Zelfs als ik nooit de kachel aan zet blijft het nog minimaal 16. Wat 10 graden te koud is voor mij. Mn buren zijn vast heel blij met mij.
Ik ben er ook alleen heen gegaan omdat iedereen al was geweestquote:
ik nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen heeft die kutfilm al gezien.
Ik voel me al een stuk minder kneuzerigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er ook alleen heen gegaan omdat iedereen al was geweest
No one loves us CL. NO ONE!
Samen staan we sterk!!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me al een stuk minder kneuzerig
wat een onmogelijke tijden. Hier draait ie iig nog tot volgende week woensdag.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgen om zeven uur of maandag om kwart voor zeven.
Zover gaat de agenda nog nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
wat een onmogelijke tijden. Hier draait ie iig nog tot volgende week woensdag.
ik ook, mijn nieuwe bed slaapt echt te fijn. Dikke tegenvaller als de wekker weer gaatquote:
Als het zo fijn slaapt, zou je toch juist goed uitgerust wakker moeten worden?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik ook, mijn nieuwe bed slaapt echt te fijn. Dikke tegenvaller als de wekker weer gaat
Eerst maar eens een frisse neus halen en dan weer aan het werk
Als ik op tijd naar bed zou gaan zou dat zeker zo zijn jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het zo fijn slaapt, zou je toch juist goed uitgerust wakker moeten worden?
Ik word echt zelden uitgerust en fruitig wakkerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het zo fijn slaapt, zou je toch juist goed uitgerust wakker moeten worden?
Ik alleen in het weekend, om een uurtje of 1 in de middagquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word echt zelden uitgerust en fruitig wakker
Dan ben ik helemaal lamlendig.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik alleen in het weekend, om een uurtje of 1 in de middag
Hoe mensen dat doen is mij ook een raadsel. Kort slapen, lang slapen, alles er tussen, ik heb altijd gigantische opstartproblemen en zeker het eerste uur moet alles en iedereen dood/stil zijn/zich niet in mijn buurt bevinden etc...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word echt zelden uitgerust en fruitig wakker
Kan je lekker veel nieuwe vrienden maken!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:01 schreef Q. het volgende:
Hoera, zaterdag naar een bruiloft waar ik behalve het bruidspaar niemand ken.
Bruidsmeisjes scorenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:01 schreef Q. het volgende:
Dat valt nog mee, maar rond een uur of twee kak ik gewoon in tot vijf uur.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe mensen dat doen is mij ook een raadsel. Kort slapen, lang slapen, alles er tussen, ik heb altijd gigantische opstartproblemen en zeker het eerste uur moet alles en iedereen dood/stil zijn/zich niet in mijn buurt bevinden etc...
Er is vast bier.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:01 schreef Q. het volgende:
Als er maar een open bar is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:01 schreef Q. het volgende:
Deventer?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek een stad op max drie kwartier van Ede om te gaan winkelen met m'n moeder. Maar kan niet iets bedenken
Ik zit me heel hard af te vragen of ik daar ooit ben geweestquote:
Best een leuke binnenstad, kleine straatjes rondom de Brink. Niet te groot.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit me heel hard af te vragen of ik daar ooit ben geweestAlleen met het Dickensfestijn geloof ik.
Zal Deventer even voorleggen, bedanktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Best een leuke binnenstad, kleine straatjes rondom de Brink. Niet te groot.
Of je rijdt even een half uur verder en je bent in Enschede
Red je dat in 3 kwartier? Allebei steden waar ik ooit wel eens geweest ben, jaartje of 25-30 geledenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal Deventer even voorleggen, bedanktIk zat zelf aan Leiden of Delft te denken.
Den Bosch is ook een optie ja. Ik wilde naar Kleve maar we kunnen pas in de middag weg dus dat ging al niet door.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Red je dat in 3 kwartier? Allebei steden waar ik ooit wel eens geweest ben, jaartje of 25-30 geleden
Anders Gouda of Den Bosch ofzo?
Vreet al iedere dag een lading vitaminepillen, net even een soepje in de kantone gehaald en de zonwering omhoog gedaan. Hopelijk helpt het. Collega's klagen dat het warm is in de kamerquote:
Je weet niet eens hoe ik er tegenwoordig uitziequote:
Ja jou ookquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:01 schreef Memento-Mori het volgende:
was leuk je weer eens gezien te hebben CL
Perfect dus.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik er tegenwoordig uitzieben 20 kilo aangekomen en heb m'n kop kaalgeschoren, dikke tunnel in m'n neus en lip
Ja dat kan wel, toen ging ik net met S., das rond deze tijd 4jaarquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jou ookwas volgens mij idd bijna vier jaar geleden
ik had ff een MI van een blonde meid met zo'n schotel in de onderlip zoals die negerinnenquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik er tegenwoordig uitzieben 20 kilo aangekomen en heb m'n kop kaalgeschoren, dikke tunnel in m'n neus en lip
ik niet, maar ik wil 'm ook niet zien, vind er niks aanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen heeft die kutfilm al gezien.
Jeugdsentimentquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik niet, maar ik wil 'm ook niet zien, vind er niks aan
Zo ging het vorige week bij mij ook, was dus wél het begin van een griepje. Loop nog steeds te kwakkelen nuquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:35 schreef DrMarten het volgende:
Ik kan het maar niet warm krijgen vandaag. Hoop niet dat het een voorbode is van een griepje
ik had vanochtend nergens last van, maar nu begin ik het weer koud te krijgen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo ging het vorige week bij mij ook, was dus wél het begin van een griepje. Loop nog steeds te kwakkelen nu
Meer drank.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik had vanochtend nergens last van, maar nu begin ik het weer koud te krijgen.
Weer een dag van je leven die je nooit terug krijgt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Zo, weer eens in Utrecht geweest
En niet bij mij.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Zo, weer eens in Utrecht geweest
Zoals het hoort.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:29 schreef DrMarten het volgende:
Conclusie, het smaakt zoals het eruit ziet
Tof.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb even wat geld in je lokale economie gestopt
Ze heeft geen facebook om het op te delen he.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:26 schreef CherryLips het volgende:
En dan kom je speciaal hierheen om dat te melden
Heb je iig een gespreksonderwerp als je ze eens tegenkomtquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:20 schreef Tegan het volgende:
Woont hier al een paar weken maar nog niet ontmoet.
Ben je er al uit?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:03 schreef DrMarten het volgende:
dilemma van dit moment na weer een dag klussen en spullen slepen.... Uitgebreid douchen en daarna met een biertje op de bank, of bad vol laten lopen en met een biertje erbij in bad gaan liggen...
Zolang er maar bier in voor komt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:03 schreef DrMarten het volgende:
dilemma van dit moment na weer een dag klussen en spullen slepen.... Uitgebreid douchen en daarna met een biertje op de bank, of bad vol laten lopen en met een biertje erbij in bad gaan liggen...
Dat geouwehoer had ik vorige week op werk. Nieuw wachtwoord nodig, 1 tot en met 0 als eindcijfer had ik al gehad, dus weer naar 1. Hebben ze de regels veranderd. Wachtwoord mag niet meer overeenkomen met een oud wachtwoord. Verder gaan met 11 lijkt dan een mooie optie, ware het niet dat mijn wachtwoord dan 9 karakters lang wordt en bij een hele zooi systemen het wachtwoord max 8 karakters mag zijnquote:Op maandag 22 februari 2016 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Het grote wachtwoordenspel is weer begonnen, ik moet ergens inloggen waar ik één keer per jaar komHeb er een onmogelijk ww voor dat ik met gods gratie nog wist, kreeg ik de melding dat hij niet meer aan de eisen voldeed
Veranderd in iets wat ik niet ga onthouden, moet de account eerst opnieuw geactiveerd worden via een link die per e-mail werd verzonden. Die kwam ook zowaar. Ik klik op de activatielink: de link is niet langer geldig.
Sterf.
Heerlijk drama! Ik probeer nu zoveel mogelijk in 1Password op mn iPhone te zetten. Hopen dat de encryptie daarvan sterk genoeg is.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Het grote wachtwoordenspel is weer begonnen, ik moet ergens inloggen waar ik één keer per jaar komHeb er een onmogelijk ww voor dat ik met gods gratie nog wist, kreeg ik de melding dat hij niet meer aan de eisen voldeed
Veranderd in iets wat ik niet ga onthouden, moet de account eerst opnieuw geactiveerd worden via een link die per e-mail werd verzonden. Die kwam ook zowaar. Ik klik op de activatielink: de link is niet langer geldig.
Sterf.
En noord ook volgens mij? of is dat pas volgende week?quote:Op maandag 22 februari 2016 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Het is vakantie in midden Nederland he?
Noord heeft volgende week, al mogen scholen het zelf beslissen of ze deze week doen of volgende week. Volgens mij moeten de kinderen van mijn broer deze week nog gewoon naar school.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
En noord ook volgens mij? of is dat pas volgende week?
Ah joh, gezellig toch? Lekker zwemmen met van die puberjochies om je heenquote:Op maandag 22 februari 2016 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Even opgezocht, idd deze week. Weer de bios en het zwembad vermijden dus.
En zuiden heeft al gehad in de meeste gevallen in de carnavalweekquote:Op maandag 22 februari 2016 11:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Noord heeft volgende week, al mogen scholen het zelf beslissen of ze deze week doen of volgende week. Volgens mij moeten de kinderen van mijn broer deze week nog gewoon naar school.
Mja, ik ga het zo missen, die enorm belangrijke V&D.....quote:
Als ze er gewoon een grote wachtruimte voor terugbouwen met toiletten en een koffiebar, is de behoefte waarin V&D voorzag alweer voor 99% terug.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:43 schreef Godtje het volgende:
Zo een gezeik om die V&D terwijl niemand er ooit ooit komt.
Wat ga je missen dan? niks! Want ze hebben een Kut aanbod.
Was de Free record bijna nog zieliger. Die zijn in een rapper tempo overvallen.
En dan een huisarts die na 4 uur tijd heeft voor een sociaal praatje en om te zeggen: Als u over twee weken nog last heeft kom dan gerust nog even terug. Als u dan dood bent dan neem ik bloemen mee.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ze er gewoon een grote wachtruimte voor terugbouwen met toiletten en een koffiebar, is de behoefte waarin V&D voorzag alweer voor 99% terug.
Hoog Catharijne... Dat is toch dat gangenstelsel om de McDonald's heen?quote:Op maandag 22 februari 2016 14:06 schreef Q. het volgende:
Hoog Catharijne is zonder V&D nog ziellozer dan het al was.
De hangbejaarden zijn weg?quote:Op maandag 22 februari 2016 14:06 schreef Q. het volgende:
Hoog Catharijne is zonder V&D nog ziellozer dan het al was.
Die lange deprimerende betontunnel tussen het station en de binnenstad.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoog Catharijne... Dat is toch dat gangenstelsel om de McDonald's heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |