In bezit hebben: jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:02 schreef r0dawa het volgende:
Zijn er hier mensen die het ce rijbewijs in bezit hebben?
Is het moeilijk om te halen? Hoe gaat t examen
Mijn C had ik ook in 25 lesuren. rijd wel eens met aanhanger maar nooit achteruit. Ga hier wel even mee oefenen en me dan aanmelden bij de opleiding ce. Heb je code 95 ook.?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:49 schreef stefkee3 het volgende:
vorige week geslaagd voor mijn CE, stelt allemaal niet zoveel voor als je maar een beetje behendig bent.
Weet niet of je al ooit een aanhanger achter je auto hebt gehad, dit zijn wel goeie technieken om mee te oefenen.
Ik heb mijn C rijbewijs met 25 lesuren in 1x gehaald, en mijn CE met 15 lesuren in 1x.
code 95 is ook in bezit ja, dit stelt al helemaal niks voor, toets besloten terein is puur spiegels kijken, en praktische toets is gewoon nadoen wat ze al de hele dag voordoen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:52 schreef r0dawa het volgende:
[..]
Mijn C had ik ook in 25 lesuren. rijd wel eens met aanhanger maar nooit achteruit. Ga hier wel even mee oefenen en me dan aanmelden bij de opleiding ce. Heb je code 95 ook.?
Maar met bochtje achteruit (neem aan dat je net als bij B/BE bijzondere verrichtingen moet gaan doen) speel je met een wipkar wel meer op safequote:Op zondag 14 februari 2016 17:16 schreef stefkee3 het volgende:
[..]
code 95 is ook in bezit ja, dit stelt al helemaal niks voor, toets besloten terein is puur spiegels kijken, en praktische toets is gewoon nadoen wat ze al de hele dag voordoen.
let wel op, als je hier echt je werk van wilt maken is het misschien slimmer om te kijken of je aanhanger of oplegger gaat doen, ik heb zelf dus gelest met aanhanger, en ga straks rijden met oplegger (gelukkig de eerste weken wel begeleid, maar ik zie hier best tegenop.)
Dat wel, maar ik heb zowel tijdens mijn C als CE examen niet meer hoeven te doen als docken, dit moet met allebij te doen zijnquote:Op zondag 14 februari 2016 17:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar met bochtje achteruit (neem aan dat je net als bij B/BE bijzondere verrichtingen moet gaan doen) speel je met een wipkar wel meer op safe
Maar bij docken combineer je toch die vaardigheden? Je komt aanrijden, moet voordraaien, lengte van je voertuig inschatten, achteruit in je dock komen en dit nog, voor zover mogelijk, zonder overig verkeer te hinderen ook.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:40 schreef stefkee3 het volgende:
Dat wel, maar ik heb zowel tijdens mijn C als CE examen niet meer hoeven te doen als docken, dit moet met allebij te doen zijn
Eerlijk gezegd vind ik dat persoonlijk met een oplegger een stuk makkelijker.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar met bochtje achteruit (neem aan dat je net als bij B/BE bijzondere verrichtingen moet gaan doen) speel je met een wipkar wel meer op safe
Er zijn van die dingen waarbij je kunt doorlopen toch?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:17 schreef vannelle het volgende:
Dat is dan ook het enige voordeel.
Als je wil lossen uit de bakwagen moet je al weer afkoppelen en zo.
Plus hij loopt minder binnendoor en je mag ruim een meter langer zijnquote:Op zondag 21 februari 2016 17:17 schreef vannelle het volgende:
Als dat vaak gebeurt neem ik aan dat je als werkgever een bakwagen en wipkar uitrust met een schuifzeilwandjequote:Op zondag 21 februari 2016 17:17 schreef vannelle het volgende:
Schuifzeil is dan idd wel een oplossing, maar niet elk bedrijf is bereid om via de zijkant te lossen en zien je liever met de kont tegen een dock staan..quote:Op zondag 21 februari 2016 18:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als dat vaak gebeurt neem ik aan dat je als werkgever een bakwagen en wipkar uitrust met een schuifzeilwandjedan kun je kutten wat je wilt en zit je ook niet zo aan volgorde van laden vast enzo. Die kastenwagen combi's zijn meestal lange afstandswagens volgens mij, bloemenboeren enzo.
ons bedrijfquote:Op zondag 21 februari 2016 18:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Schuifzeil is dan idd wel een oplossing, maar niet elk bedrijf is bereid om via de zijkant te lossen en zien je liever met de kont tegen een dock staan..
Wat dan wel? Bigbags? Bulk?quote:Op zondag 21 februari 2016 19:26 schreef lipje het volgende:
[..]
ons bedrijf![]()
maar ja dat zijn ook geen pallets of systeemkarren
Probleem van de planning; kwestie van communiceren met je klant en weten wat je met welke kar waarheen laat brengenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Schuifzeil is dan idd wel een oplossing, maar niet elk bedrijf is bereid om via de zijkant te lossen en zien je liever met de kont tegen een dock staan..
panelen, koelers, palletracking en nog meer staalzooi. Wordt overigens wel vantevoren doorgegeven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |