abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159598145
Ze hebben een tijdje digitale gehad, maar nu is alles weggehaald. Ik rij er dagelijks.
.
pi_159600121
quote:
0s.gif
Op dinsdag 2 februari 2016 01:09 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Die onder het viaduct staat er toch nog gewoon? https://www.google.nl/map(...)00000!7i13312!8i6656

Verder doe ik op de A1 bij Naarden altijd rustig, volgens mij hebben ze daar ook overal gestaan. En verder, tsja, mijn gevoel, 't voelt niet goed daar. En dat gevoel heeft me al meermaals van een boete gered.
Nee, die ia sinds paar maanden weg
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  FOK!fotograaf dinsdag 2 februari 2016 @ 18:48:16 #28
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_159601883
quote:
1s.gif
Op dinsdag 2 februari 2016 17:29 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Nee, die ia sinds paar maanden weg
Ik ben van de zomer voor het laatst over de A1 geweest, dus was niet helemaal op de hoogte.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_159796573
A9 kan je gewoon planken hoor. Staan geen vaste flitsers meer. Mobiele flitsers staan nog wel eens bij Beverwijk. Fijne vakantie nog, jij krijgt niets op de mat hoor:)
  FOK!fotograaf woensdag 10 februari 2016 @ 09:03:16 #30
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_159798859
quote:
0s.gif
Op woensdag 10 februari 2016 00:33 schreef ColeJ het volgende:
A9 kan je gewoon planken hoor. Staan geen vaste flitsers meer. Mobiele flitsers staan nog wel eens bij Beverwijk. Fijne vakantie nog, jij krijgt niets op de mat hoor:)
Niet alleen bij Beverwijk hoor.
Beverwijk, Heemskerk, lasers bij Beverwijk tunnel uitgaand, Badhoevedorp, Ouderkerk/Amstelveen, andere kant van de tunnel beide richtingen...
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:38:52 #31
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_159860170
Spuit 11: Staan geen flitsers. Rij er dagelijks.
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
pi_159883026
quote:
0s.gif
Op woensdag 10 februari 2016 09:03 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Niet alleen bij Beverwijk hoor.
Beverwijk, Heemskerk, lasers bij Beverwijk tunnel uitgaand, Badhoevedorp, Ouderkerk/Amstelveen, andere kant van de tunnel beide richtingen...
Sporadisch staan ze wel eens op die plekken ja. Lasers bij Beverwijk? Reed er de afgelopen 10 jaar zeker 8 keer per week (heen en terug). Misschien 1 keer gezien..

Al met al, TS is safe
  FOK!fotograaf zondag 14 februari 2016 @ 02:17:15 #33
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_159901772
quote:
1s.gif
Op zaterdag 13 februari 2016 12:41 schreef ColeJ het volgende:
Sporadisch staan ze wel eens op die plekken ja. Lasers bij Beverwijk? Reed er de afgelopen 10 jaar zeker 8 keer per week (heen en terug). Misschien 1 keer gezien..
Ik ben ze sinds zomer 2014 al een keer of 5 tegen gekomen. Toen ik een klus had in Beverwijk kwam ik ze nog vaker tegen met hun lasertje... Lekker het verkeer dat de Wijkertunnel uit komt even laseren.

Verder is Heemskerk (afrit/oprit beide richtingen, na het viaduct) + Beverwijk (onder het viaduct van de A22) bij elkaar opgeteld al voldoende om 2015 niet meer op 2 handen te kunnen tellen. Als ik dan ook nog de calamiteitenaansluiting aan de zuidzijde van de Wijkertunnel (dus echt die op/afrit met slagboom vanaf de Amsterdamseweg en niet die nieuwe bogen die ze hebben aangelegd) mee pak, kom ik wel aardig hoog uit.
The summer is magic!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop