Nee, die ia sinds paar maanden wegquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Die onder het viaduct staat er toch nog gewoon? https://www.google.nl/map(...)00000!7i13312!8i6656
Verder doe ik op de A1 bij Naarden altijd rustig, volgens mij hebben ze daar ook overal gestaan. En verder, tsja, mijn gevoel, 't voelt niet goed daar. En dat gevoel heeft me al meermaals van een boete gered.
Ik ben van de zomer voor het laatst over de A1 geweest, dus was niet helemaal op de hoogte.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:29 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Nee, die ia sinds paar maanden weg
Niet alleen bij Beverwijk hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:33 schreef ColeJ het volgende:
A9 kan je gewoon planken hoor. Staan geen vaste flitsers meer. Mobiele flitsers staan nog wel eens bij Beverwijk. Fijne vakantie nog, jij krijgt niets op de mat hoor:)
Sporadisch staan ze wel eens op die plekken ja. Lasers bij Beverwijk? Reed er de afgelopen 10 jaar zeker 8 keer per week (heen en terug). Misschien 1 keer gezien..quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Niet alleen bij Beverwijk hoor.
Beverwijk, Heemskerk, lasers bij Beverwijk tunnel uitgaand, Badhoevedorp, Ouderkerk/Amstelveen, andere kant van de tunnel beide richtingen...
Ik ben ze sinds zomer 2014 al een keer of 5 tegen gekomen. Toen ik een klus had in Beverwijk kwam ik ze nog vaker tegen met hun lasertje... Lekker het verkeer dat de Wijkertunnel uit komt even laseren.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:41 schreef ColeJ het volgende:
Sporadisch staan ze wel eens op die plekken ja. Lasers bij Beverwijk? Reed er de afgelopen 10 jaar zeker 8 keer per week (heen en terug). Misschien 1 keer gezien..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop