Wie is die O'Malley?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, gaat redelijk volgens de peilingen
Een kandidaat die heeft moeten lenen om te kunnen blijven runnen.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een kandidaat die heeft moeten lenen om te kunnen blijven runnen.
Reacties nog gelezen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:17 schreef Crack_ het volgende:
Denk dat dit geen slaap wordt vannacht.
Waarom zou je überhaupt geld op die Rubio zetten. Behalve als trader danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:
35 naar 6*
Wat een dag moet dit zijn voor traders
Gokken dat de grotere districten naar Rubio gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt geld op die Rubio zetten. Behalve als trader dan
Ja, maar het uit handen geven tsja.. ik voel me nu grotendeels zo kut omdat ik met iemand wilde praten maar diegene had andere prioriteitenquote:
Probeer jezelf ook niet teveel te teleurstellen door mensen waarvan je weet dat die je kunnen teleurstellen hè.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar het uit handen geven tsja.. ik voel me nu grotendeels zo kut omdat ik met iemand wilde praten maar diegene had andere prioriteiten
En snap niet waarom en verwachtingen en gewoon, alles.
Andere prioriteiten hoeft niet altijd een afwijzing te betekenen inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:24 schreef Crack_ het volgende:
en ik had te hoge verwachtingen denk ik hoor
dat was het sowieso wel, want kon echt wel vijf minuten luisteren... en dit was gewoon afgekapt. In ieder geval er voor open staan enzo.. daar was nu ook geen sprake van.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Andere prioriteiten hoeft niet altijd een afwijzing te betekenen inderdaad
Ja maar ben je er dan ook niet klaar mee?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat was het sowieso wel, want kon echt wel vijf minuten luisteren... en dit was gewoon afgekapt. In ieder geval er voor open staan enzo.. daar was nu ook geen sprake van.
Maarja, doet er niet meer toe. Moet gewoon echt 0,0 verwachtingen hebben bij die persoon ook al maakt die persoon zelf die verwachtingen
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ben je er dan ook niet klaar mee?
Hm ja snap ik wel. Doe je ook niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]Nee, als het iemand is waar ik van hou vind ik het heel lastig om contact te verbreken. Dan gewoon hoop dat het beter gaat
.. omdat dat toch is wat ik wil. En met sommige vrienden komt het dan weer goed en sommige heb ik achteraf spijt dat ik er nog zo lang mee door ben gegeaan
Altijdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja snap ik wel. Doe je ook niet zo makkelijk.
Maar zeg je het weleens dan dat j het kut vind? En hoe wordt er dan gereageerd?
Ja preciesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:51 schreef Fok-it het volgende:
Als de een geen initiatief/interesse toont heb je wel een beetje met een eenzijdige vriendschap te maken ja
Gewoon tijdens examen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 07:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oei, wel erg kort geslapen.
Hopelijk kan ik een middagdutje doen straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |