Als Cambuur 17e blijft, gaan ze er guaranteed uit tegen VVV-Venlo.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:13 schreef Sked het volgende:
Feyenoord speelde een draak van een wedstrijd.
Alleen is Cambuur echt te slecht voor de Eredivisie.
Ik vind Kuijt niet overschat, maar denken dat een kampioenschap mogelijk is met Feyenoordquote:
Maar ook de hele tijd gelijkspelen tegen mindere clubs zoals Everton met het beste materiaal van Engelandquote:Op maandag 7 maart 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij had al veel eerder moeten verliezen. Chelsea - Everton was de grootste schande van 2016.
Alleen Leicester City doet het echt goed. De rest presteert op een lachwekkende wijze.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar ook de hele tijd gelijkspelen tegen mindere clubs zoals Everton met het beste materiaal van Engeland
Ik vrees een beetje voor Leicester volgend jaar in de CL. Kan een Wolfsburgje wordenquote:Op maandag 7 maart 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Leicester City doet het echt goed. De rest presteert op een lachwekkende wijze.
In welke zin?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje voor Leicester volgend jaar in de CL. Kan een Wolfsburgje worden
Oh, in de Premier League zelf bedoel je?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helemaal niks presteren en goed afzakken .
CL en PL . In de CL verwacht ik hoogstens een 3rde plek in de poulefasequote:Op maandag 7 maart 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, in de Premier League zelf bedoel je?
Wolfsburg eindigde gewoon als koploper, hé.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
CL en PL . In de CL verwacht ik hoogstens een 3rde plek in de poulefase
Ik heb het over Wolfsburg van een jaar of 7/8 terug . Met dat trio Dzeko Misimovic en Grafitequote:Op maandag 7 maart 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wolfsburg eindigde gewoon als koploper, hé.
Ja, zeg dat danquote:Op maandag 7 maart 2016 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb het over Wolfsburg van een jaar of 7/8 terug . Met dat trio Dzeko Misimovic en Grafite
Ja sorryquote:
Die heb ik ook al een tijdje niet gezien. Vast opeens een leven gekregen of hij slaat ooit terug met zijn opzienbarende inzichten.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waar is zijn grootste fan maartenfr12 gebleven?
Die zit in het pro-Louis kamp. Ik heb hem reeds horen zeggen dat hij liever naar Louis kijkt dan naar het Guardiola-voetbal en haar volgelingen.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoijtink zegt weer hele rare dingen
Zwartkruis ook .quote:Op maandag 14 maart 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zit in het pro-Louis kamp. Ik heb hem reeds horen zeggen dat hij liever naar Louis kijkt dan naar het Guardiola-voetbal en haar volgelingen.
Daar zitten ook weer een paar baantjeszieke mensenquote:Op maandag 14 maart 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mike Verweij zit in het ''is allemaal de sguld van de rvc'' kamp.
Alleen geen idee in welk kamp het AD zit. De Volkskrant zit iig in het Louis-kamp.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar zitten ook weer een paar baantjeszieke mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |