Oh, in de Premier League zelf bedoel je?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helemaal niks presteren en goed afzakken .
CL en PL . In de CL verwacht ik hoogstens een 3rde plek in de poulefasequote:Op maandag 7 maart 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, in de Premier League zelf bedoel je?
Wolfsburg eindigde gewoon als koploper, hé.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
CL en PL . In de CL verwacht ik hoogstens een 3rde plek in de poulefase
Ik heb het over Wolfsburg van een jaar of 7/8 terug . Met dat trio Dzeko Misimovic en Grafitequote:Op maandag 7 maart 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wolfsburg eindigde gewoon als koploper, hé.
Ja, zeg dat danquote:Op maandag 7 maart 2016 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb het over Wolfsburg van een jaar of 7/8 terug . Met dat trio Dzeko Misimovic en Grafite
Ja sorryquote:
Die heb ik ook al een tijdje niet gezien. Vast opeens een leven gekregen of hij slaat ooit terug met zijn opzienbarende inzichten.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waar is zijn grootste fan maartenfr12 gebleven?
Die zit in het pro-Louis kamp. Ik heb hem reeds horen zeggen dat hij liever naar Louis kijkt dan naar het Guardiola-voetbal en haar volgelingen.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoijtink zegt weer hele rare dingen
Zwartkruis ook .quote:Op maandag 14 maart 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zit in het pro-Louis kamp. Ik heb hem reeds horen zeggen dat hij liever naar Louis kijkt dan naar het Guardiola-voetbal en haar volgelingen.
Daar zitten ook weer een paar baantjeszieke mensenquote:Op maandag 14 maart 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mike Verweij zit in het ''is allemaal de sguld van de rvc'' kamp.
Alleen geen idee in welk kamp het AD zit. De Volkskrant zit iig in het Louis-kamp.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar zitten ook weer een paar baantjeszieke mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |