abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_453971
uitleg pleaZe?
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_453976
Sorry hoor, maar de topic waar jij naartoe verwijst is niet actueel en daarbij ging het om een MAILACTIE van mensen en niet om de site van de dierenbescherming en de oproep deze avond op TV!
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  donderdag 9 november 2000 @ 01:44:35 #3
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_453977
Omdat 'ie keurig uitlegt waarom. Daarom.
Ben te zaai voor een signature
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 november 2000 @ 01:44:36 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_453978
zoals Havoc in zijn post in dat topic aangaf was er al een topic over het eventuele vertrek van Cindy en hoe daar aan bij te kunnen dragen

hij gaf ook de link die ik nogmaals geef:
http://www.fokforum.nl/showtopic/22598

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 november 2000 @ 01:45:26 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_453979
quote:
Op 09 november 2000 01:44 schreef Xamira het volgende:
Sorry hoor, maar de topic waar jij naartoe verwijst is niet actueel en daarbij ging het om een MAILACTIE van mensen en niet om de site van de dierenbescherming en de oproep deze avond op TV!
je 2 posts passen daar wel uitstekend bij
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_453981
In mijn ogen kan dat makkelijk in dat andere topic thuis.
Ook daar zal je stem gehoord worden en het was in dat topic allang bekend dat ook de dierenbescherming zich daar mee bemoeide.

Verder heb ik ook een topic waarin vragen gesteld kunnen worden over de manier waarop ik hier het forum beheer. Graag verwijs ik je naar:

http://www.fokforum.nl/showtopic/19069

ook deze gaat op slot

I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')