wordt dit een dagelijks iets?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:11 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ben mijn haar nu helemaal zat en wil morgen naar de kapper om er een stuk af te laten knippen maar ben bang dat ik spijt krijg
Als ik man was had ik chickies met dikke billen geneukt.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
top, een meisje dat dat zegt. wel een hoe though dus wel minpunten daarvoor.
Stimorol- is de grootste hoe die er bij loopt.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:12 schreef Ashqelon het volgende:
met hoe bedoel ik iggt btw voordat je onterecht boos word.
Ligtquote:Op maandag 1 februari 2016 19:12 schreef zeer het volgende:
Haha loopt, ze licht altijd op d'r rug met d'r benen wijd.
Ik vind liggen wel lekker, maar liever op hem en dan andersom.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:12 schreef zeer het volgende:
haha lichtquote:Op maandag 1 februari 2016 19:12 schreef zeer het volgende:
zei je toen ey bitch ga zitten voordat ik dab op je face?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:13 schreef Chloroform het volgende:
Crip, een van m'n leerlingen begon vandaag over dora van de straat!
Mooie ronde billen zijn fantastisch natuurlijk, maar dikke billen heb ik niets mee.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik man was had ik chickies met dikke billen geneukt.
niemand cared broquote:Op maandag 1 februari 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mooie ronde billen zijn fantastisch natuurlijk, maar dikke billen heb ik niets mee.
Gvd dat had ik moeten zeggenquote:Op maandag 1 februari 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
zei je toen ey bitch ga zitten voordat ik dab op je face?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |