wordt dit een dagelijks iets?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:11 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ben mijn haar nu helemaal zat en wil morgen naar de kapper om er een stuk af te laten knippen maar ben bang dat ik spijt krijg
Als ik man was had ik chickies met dikke billen geneukt.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
top, een meisje dat dat zegt. wel een hoe though dus wel minpunten daarvoor.
Stimorol- is de grootste hoe die er bij loopt.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:12 schreef Ashqelon het volgende:
met hoe bedoel ik iggt btw voordat je onterecht boos word.
Ligtquote:Op maandag 1 februari 2016 19:12 schreef zeer het volgende:
Haha loopt, ze licht altijd op d'r rug met d'r benen wijd.
Ik vind liggen wel lekker, maar liever op hem en dan andersom.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:12 schreef zeer het volgende:
haha lichtquote:Op maandag 1 februari 2016 19:12 schreef zeer het volgende:
zei je toen ey bitch ga zitten voordat ik dab op je face?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:13 schreef Chloroform het volgende:
Crip, een van m'n leerlingen begon vandaag over dora van de straat!
Mooie ronde billen zijn fantastisch natuurlijk, maar dikke billen heb ik niets mee.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik man was had ik chickies met dikke billen geneukt.
niemand cared broquote:Op maandag 1 februari 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mooie ronde billen zijn fantastisch natuurlijk, maar dikke billen heb ik niets mee.
Gvd dat had ik moeten zeggenquote:Op maandag 1 februari 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
zei je toen ey bitch ga zitten voordat ik dab op je face?
alleen als ze grote kont hebben en vanwaar de aantrekkingskracht tot grote konten?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik man was had ik chickies met dikke billen geneukt.
bron?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Stimorol- is de grootste hoe die er bij loopt.
Jawel. Veel nederlandse vrouwen zijn te dik en dat is zonde want ze kunnen er makkelijk wat aan doen. Helaas komen ze ermee weg omdat veel mannen te goedkoop zijn.quote:
Gewoon is geil.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
alleen als ze grote kont hebben en vanwaar de aantrekkingskracht tot grote konten?
ik weet dat er kontenmannen en borstenmannen zijn en vrouwen meestal vrouwenkonten > mannenkonten vinden maar vraag me af of er ook zoiets als kontenvrouwen bestaan.
waarom praat jij over goedkoop als je thaise hoeren neukt?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel. Veel nederlandse vrouwen zijn te dik en dat is zonde want ze kunnen er makkelijk wat aan doen. Helaas komen ze ermee weg omdat veel mannen te goedkoop zijn.
op hem liggen en in charge? bedoel je niet op.hem.zitten?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind liggen wel lekker, maar liever op hem en dan andersom.
Ik ben in charge snap je.
Veel Nederlandse mannen zijn kaal. Dat is zonde, want daar kunnen ze makkelijk iets aan doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel. Veel nederlandse vrouwen zijn te dik en dat is zonde want ze kunnen er makkelijk wat aan doen. Helaas komen ze ermee weg omdat veel mannen te goedkoop zijn.
Hij is tenminste geen maagdquote:Op maandag 1 februari 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
waarom praat jij over goedkoop als je thaise hoeren neukt?
jaquote:Op maandag 1 februari 2016 19:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
op hem liggen en in charge? bedoel je niet op.hem.zitten?
HAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 1 februari 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Denken dat thaise vrouwen goedkoop zijn...quote:Op maandag 1 februari 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal ik mijne ook aanbieden?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Krijg tenminste wel pikken aangeboden.
400 baht tochquote:Op maandag 1 februari 2016 19:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Denken dat thaise vrouwen goedkoop zijn...
Precies, foto past makkelijk in dm vakjequote:Op maandag 1 februari 2016 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wie het kleine niet eert immers
In Thailand minimaal 1000, meestal meer. In Nederland zelfde prijs als nederlandse prostituees.quote:
kan fullsize als UI gebruikt worden zelfsquote:Op maandag 1 februari 2016 19:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies, foto past makkelijk in dm vakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |