Rijen van 3?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:11 schreef Oberkullie het volgende:
Wc eend112 is er jongens, ga in de opstelling staan
We geven zelf gekke feestjesquote:Op maandag 1 februari 2016 20:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
true that maar je bent nog jong toch daar is voor jongeren niet zoveel te doen toch?
koekje van eigen deegquote:Op maandag 1 februari 2016 20:11 schreef JimmyDean het volgende:
Racisme: blanke boer wordt uit boerderij gedwongen
nou nouquote:Op maandag 1 februari 2016 20:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We geven zelf gekke feestjes
Terecht, moet die gelukszoeker maar ergens anders wonenquote:Op maandag 1 februari 2016 20:11 schreef JimmyDean het volgende:
Racisme: blanke boer wordt uit boerderij gedwongen
Neuh. Kan me er alleen absoluut niet druk om maken verder.quote:
Nou ja, ik vind het wel een belachelijke regelingquote:Op maandag 1 februari 2016 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Neuh. Kan me er alleen absoluut niet druk om maken verder.
Echt triest dit.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Neuh. Kan me er alleen absoluut niet druk om maken verder.
Tsja, is het eens een keertje andersom hè.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het wel een belachelijke regeling
Jaquote:Op maandag 1 februari 2016 20:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tegenover je fwb bedoel je of snap ik het niet... ±"
"een keertje" dit gebeurt ontzettend veel.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, is het eens een keertje andersom hè.
Ja misschien moet het Westen er maar weer kolonies van maken.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:16 schreef JimmyDean het volgende:
Het is diep triest dat Zimbabwe van een prachtig en welvarend land is verworden tot een communistische en racistische dictatuur. Met Zuid Afrika gebeurt op dit moment precies hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |