SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2016 18:13:37 ]
Wat vind je van mijn regel 2?quote:Op maandag 1 februari 2016 18:14 schreef NoelGallagher het volgende:
you wanna ride or die lalalalalalaa
Zit vaak bij de knipbeurt inbegrepenquote:Op maandag 1 februari 2016 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
wassen jullie je haar ook altijd voordat je naar de kapper gaat?
Heb tondeusequote:Op maandag 1 februari 2016 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach, poekie tochquote:Op maandag 1 februari 2016 18:18 schreef Chloroform het volgende:
Laat m'n haar door de kapper wassen want dan gaat er eindelijk iemand met z'n vingers door m'n haar
De strugglesquote:Op maandag 1 februari 2016 18:18 schreef Chloroform het volgende:
Laat m'n haar door de kapper wassen want dan gaat er eindelijk iemand met z'n vingers door m'n haar
M'n kapper is ook een massagesalon, dus ik laat het daar doenquote:Op maandag 1 februari 2016 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
happy ending? suckie suckie 5 dollah?quote:Op maandag 1 februari 2016 18:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n kapper is ook een massagesalon, dus ik laat het daar doen.
Zo'n spa of niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n kapper is ook een massagesalon, dus ik laat het daar doen.
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
happy ending? suckie suckie 5 dollah?
in principe niet tenzij het vet is omdat ik een dag het wassen heb uitgesteldquote:Op maandag 1 februari 2016 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Zijn wel laatst een rits toko's gesloten die zulke diensten aanbodenquote:Op maandag 1 februari 2016 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
happy ending? suckie suckie 5 dollah?
Nah, gewoon kapper/massagesalon/pedicure/manicure enzquote:
o maar de kapper wast sws mijn haar dan hequote:Op maandag 1 februari 2016 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
haha 2 keerquote:Op maandag 1 februari 2016 18:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o maar de kapper wast sws mijn haar dan he
iemand gaan quotenquote:Op maandag 1 februari 2016 18:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o maar de kapper wast sws mijn haar dan he
Ff met uv lichtje shinen en je hebt bingoquote:Op maandag 1 februari 2016 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn wel laatst een rits toko's gesloten die zulke diensten aanboden. Die chick en oudere vrouw daar zijn ook niet spang
.
[..]
Nah, gewoon kapper/massagesalon/pedicure/manicure enz.
Heb je die veel in Amsterdam?quote:Op maandag 1 februari 2016 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn wel laatst een rits toko's gesloten die zulke diensten aanboden. Die chick en oudere vrouw daar zijn ook niet spang
.
Had je plannen?quote:
Nee hoor, maar had oprecht geen idee of ze er waren en hoeveel.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had je plannen?
Amsterdam heeft eind vorig jaar acht massagesalons gesloten. Nog eens acht andere salons hebben te horen gekregen dat ze moeten sluiten. In de massagesalons zijn sporen aangetroffen die een mogelijke aanwijzing zijn voor prostitutie.
http://www.nu.nl/binnenla(...)jke-prostitutie.html
Brb er is hier een 2pac lookalikequote:Op maandag 1 februari 2016 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
call the cops when you see tupac
waardeer die rijkdomquote:Op maandag 1 februari 2016 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd, zo helemaal naar de kapster rijden
over welke heb je het? die tegenover het nrc gebouw? die vrouwrn slapen daar vaak ook gewoon tussendoor, lijkt me een vreemde gedachte om te gaan slapen met de gedachte om weer wakker gemaakt tw worden op het moment dat je een klant moet gaan pijpen.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
[..]
Nah, gewoon kapper/massagesalon/pedicure/manicure enz.
Extra lange pauze shut upquote:Op maandag 1 februari 2016 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij weer
ga leren voor je tentamen
KLB toch?quote:
ik doe wat ik kanquote:Op maandag 1 februari 2016 18:42 schreef Chai het volgende:
Hee wch
http://buitenland.eenvand(...)e_duitser_verbeterd_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |