Ze zouden alle hondjes moeten laten inslapen!quote:Op maandag 1 februari 2016 17:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]Ik snap niet dat er mensen zijn die hier dagen of weken kapot van kunnen zijn
Ze zouden bepaalde FOK!ers moeten laten inslapen!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:20 schreef CF87 het volgende:
[..]
Ze zouden alle hondjes moeten laten inslapen!
ah echt zielig man.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:22 schreef Braddie het volgende:
Thanks allemaal
Het gaat gelukkig weer een stuk beter. Het was vooral vanochtend heel raar toen ik beneden kwam ik riep heel vrolijk "Whoooopiiieeeee" En toen kwam alleen Bibi aangerend half jankend![]()
Bibi heeft nu heel veel aandacht nodig aangezien ze al sinds gisternacht eigenlijk heel veel jankt, onrustig is, constant Whoopie zoekt
Misschien dat je het zelf al bedacht had maar in de toekomst is het misschien beter te vermijden dat je de naam Whoopie noemt in aanwezigheid van Bibi. Ik ken een JR waarbij we echt niet de naam van mijn vorige hond moeten noemen omdat ze dan onrustig wordt etc.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:22 schreef Braddie het volgende:
Thanks allemaal
Het gaat gelukkig weer een stuk beter. Het was vooral vanochtend heel raar toen ik beneden kwam ik riep heel vrolijk "Whoooopiiieeeee" En toen kwam alleen Bibi aangerend half jankend![]()
Bibi heeft nu heel veel aandacht nodig aangezien ze al sinds gisternacht eigenlijk heel veel jankt, onrustig is, constant Whoopie zoekt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |