Fijn zulk begrip..quote:Op maandag 1 februari 2016 13:01 schreef Lima345 het volgende:
Hij was ook een paar keer boos geworden omdat ik hem niet meer zo veel aandacht gaf als voorheen.
Waarom zou hij moeten schrikken dan? Het was gezellig, hij heeft er geen issues mee dat je homo bent, dus ik snap hem ook wel dat als hij anageeft dat er wat hem betreft niets veranderd is hij gewoon doorgaat zoals het was. Wat er verandert is, dat zit meer bij jou denk ik..quote:Is het niet raar dat een hetero man niet schrikt als een homo zegt ik vind je leuk en hij telkens weer contact probeert te zoeken met mij?
In dit metrotijdperk zie ik best veel mannen rondlopen, waarvoor ik ook zulke mooiboy gedachtes heb. Niet echt een graadmeter en sowieso nobody's business anyway wat zijn seksualiteit is zolang het volwassen zijn die met volle verstand toestemmen enzo.quote:Ik denk namelijk dat hij in de kast zit. Hij is een echte mooiboy waarvan je denkt.. Een typische homo. Heel ijdel, altijd perfecte kapsel en strakke broeken typje. Maar hij is wel een echte lady killer. De meisjes die gooien zich op hem. Hij krijgt dagelijks 100 appjes van vrouwen. Hij heeft ook seks met ze en loopt er dan over op te scheppen.
Hij zit in een macho wereld van voetbal. Speelt ook op een hoog niveau. Ik denk dat hij daarom zo doet.. Of hij is echt hetero?
Lekker boeiend of hij wel of geen homo of bi is, hij heeft je afgewezen en jij moet daar mee om leren gaan. Kun je dat niet als hij zoveel contact zoekt, dan moet je hem even uitleggen waarom dat nu voor jou niet werkt. Heeft ie daar geen begrip voor, dan is het misschien ook niet echt een vriend voor je..quote:Ik moet hem laten gaan en uit mijn hoofd zetten maar dat lukt niet. Hij wilt me ook niet laten gaan want hij zoekt me steeds weer op. Ik weet bijna zeker dat hij me ook leuk vind. Wat moet ik doen?? Advies graag. Is hij wel echt bi/homo?? Ik krijg hem niet uit mijn hoofd!
Niet gezegd. Maar denk wel dat hij het wist hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 13:14 schreef Bananenpap het volgende:
Nogal apart dat je als hetero constant een homo gaat betasten. Wist hij wel dat jij homo bent?
Net zoals jij er van uit ging dat hij homo was?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:31 schreef Lima345 het volgende:
[..]
Niet gezegd. Maar denk wel dat hij het wist hoor
volgens mij is het heel duidelijk en zoek jij naar dingen die je om zou kunnen denken zodat je hoop kunt houdenquote:Op maandag 1 februari 2016 13:39 schreef Lima345 het volgende:
Scary Mary.. Je hebt gelijk. Ik ben idd afgewezen en moet er mee leren omgaan... Maar krijg steeds mixed signalen. Misschien moet ik voorlopig maar het contact verbreken. Bedankt voor je reactie!
Mwah.. zo duidelijk vind ik het niet. Stoeien met je collega is al vrij vreemd in mijn ogen, elkaars geslachtsdeel aanraken al helemaal.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is het heel duidelijk en zoek jij naar dingen die je om zou kunnen denken zodat je hoop kunt houden
Dan is het toch alsnog duidelijkquote:Op maandag 1 februari 2016 15:33 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Mwah.. zo duidelijk vind ik het niet. Stoeien met je collega is al vrij vreemd in mijn ogen, elkaars geslachtsdeel aanraken al helemaal.
Dat die gast in de kast zit lijkt mij niet heel gek gedacht. De vraag is alleen wat je daar aan hebt als je TS bent. Ik zou zeggen niets. Als die jongen in de kast wil zitten moet hij dat zelf weten. Blijkbaar vind hij je niet leuk genoeg op eruit te komen. Klaar dus.
Ik denk ook dat het door het voetbal wereldje komt. Voetbal is zijn passie en zijn alles. Of ik zit er helemaal naast en is hij gewoon hetero.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:22 schreef Fatoeman het volgende:
Dat voetbal zegt genoeg. Daarbij, misschien schaamt ie zich op die vergaderingen er wel voor, maar durft ie het als jullie samen zijn wel. Maar persoonlijk denk ik dat die voetbal- en machowereld grote parten speelt.
Ja maar je collega's hadden het wel door zeg je? Is dit een kantooromgeving?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:42 schreef Lima345 het volgende:
Nee hij heeft zijn eigen bureau in een hoekje. Niemand die het kon zien
Nee. Het is geen kantoor omgeving. Het is een grote loods. Hij liep vaak waar ik werkte en daardoor merkte een collega het op.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Ja maar je collega's hadden het wel door zeg je? Is dit een kantooromgeving?
Ja haha goed idee. Denk dat ik ontslagen word dan 😅. Ik vind het ook jammer. Zou echt 100% voor hem gaan. Maar het is niet anders.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:09 schreef dexamfetamine het volgende:
Aangezien hij toch een afgeschermd bureau heeft
Verstop je eens onder zijn bureau en geef hem de lekkerste pijpbeurt ooit. Dan weet je al snel
of tie homo is. Jammer dat hij jou zo van die dubbele signalen geeft.
En in z'n kruis grijpen mag wel gewoon? Uh...quote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef Lima345 het volgende:
[..]
Ja haha goed idee. Denk dat ik ontslagen word dan 😅. Ik vind het ook jammer. Zou echt 100% voor hem gaan. Maar het is niet anders.
Ok, nou ja,blij dat je mijn collega niet bentquote:Op maandag 1 februari 2016 21:08 schreef Lima345 het volgende:
[..]
Nee. Het is geen kantoor omgeving. Het is een grote loods. Hij liep vaak waar ik werkte en daardoor merkte een collega het op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |