Krijgt ze 6 flessen van 180/6 nu? Kunstvoeding? Of ben je nu naar 5 flessen gegaan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hm, ik zei dus net iets over de -1 lijn en iets afbuigen. Maar we hebben haar net weer even gewogen en nu schiet ze ineens weer wat omhoog lijkt het. En dat gaat gelijk op met het moment, ik denk anderhalve week geleden, waarop we zijn begonnen met alle flessen 180/6 aanbieden, daarvoor deden we 4x 150/5 en 2x 180/6. Alsof ze toch net een beetje te weinig kreeg om goed aan te komen.
Nouja, benieuwd naar de precieze meting bij het bureau volgende week dus.
5, en daarvan laat ze ook regelmatig wel wat staan. Als ze na 120 cc ophoudt, dan is dat ook prima, dan zien we wel weer wanneer ze zich meldt. En bij de volgende fles kan ze zo 180 achterover tikken. Dus in die zin volgen we wel haar behoefte. En naast die flessen krijgt ze nu nog in de ochtend voeding bij mij, maar ik geloof niet dat dat nog echt grote hoeveelheden zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:20 schreef Malteser het volgende:
[..]
Krijgt ze 6 flessen van 180/6 nu? Kunstvoeding? Of ben je nu naar 5 flessen gegaan?
Onze Minion heeft ook best een tijd 5x 200ml op een dag gehad hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:15 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hm, misschien voed ik M dan verkeerd, maar van kleine flessen werd ze op een gegeven moment echt bijkans hysterisch. Daarbij zou ik tien voedingen op een dag ook echt niet trekkenEn van overgewicht is nu al helemaal geen sprake. 't kind ligt ook nog eens geen seconde stil als ze wakker is.
Kwestie van proberen, was het hier in elk geval. Weet niet of ze een speen heeft? Dat werkte hier ook altijd goed als ze boos was omdat de fles leeg was. Dat zat ze een paar minuten op d'r speen te sabbelen en was het alsnog goedquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:24 schreef Missladybug het volgende:
Mies eet als een bootwerker en ik zou nu zo'n beetje de flessen moeten afbouwen geloof ik. Maar dat lukt gewoon niet. Ze word furieus als ik minder in haar fles doe. Hoe doen anderen dat?
Nouja, in de praktijk blijft er dus gedurende de dag wel zeker 100 staan denk ik, ook wel meer. Maar dat verschilt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:26 schreef twist02 het volgende:
[..]
Onze Minion heeft ook best een tijd 5x 200ml op een dag gehad hoorniet elke baby komt daaraan, maar zeker bij fv is het echt niet extreem veel.
Meer dan dat hebben wij volgens mij nooit gegeven op een dag (ook nooit nodig geweest), omdat je dan natuurlijk wel aan de "1 liter grens" zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twix doet het naar omstandigheden goed. Net een uur heel ontroostbaar gehuild (Pijn? Angst ivm benauwd? Verwerken van indrukken?) maar nu in slaap gevallen. Ik ga kijken of mij dat ook lukt. Puffen staat gepland om 1.00 en 4.00 uur.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:25 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
5, en daarvan laat ze ook regelmatig wel wat staan. Als ze na 120 cc ophoudt, dan is dat ook prima, dan zien we wel weer wanneer ze zich meldt. En bij de volgende fles kan ze zo 180 achterover tikken. Dus in die zin volgen we wel haar behoefte. En naast die flessen krijgt ze nu nog in de ochtend voeding bij mij, maar ik geloof niet dat dat nog echt grote hoeveelheden zijn.
Dat is inderdaad niet slecht voor een ziek jongetje. En die laatste opmerking van die vriendin..... nou, laat maar zitten inderdaad.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:37 schreef Malteser het volgende:
[..]Hier ook 5 voedingen. 3x 150/5 en 2x 180/6. Soms gaat het op, vaker niet. We zaten net weer terug op schema na zijn opname. Maar ja, nu weer opname. De teller staat vandaag op 560 cc totaal, niet slecht voor een ziek jongetje.
Nou!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:46 schreef Malteser het volgende:
Vanavond exact een jaar terug hadden we de eerste echo. Hoe dat boontje met knippertje nu gewoon onze lieve, mooie Twix is. Bizar, wat een wonder eigenlijk!
Oja! Ik had hem op dezelfde dag als jij! Alweer een jaar geleden, poe!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:10 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou!![]()
jammer van de vriendschap, maar zulke onaardige mensen kan je maar beter kwijt zijn.![]()
![]()
Ik ging snel even terug kijken en ik zag dat ik een keertje op tijd was: vandaag vorig jaar testte ik positief.
[ link | afbeelding ]
Ja! Gefeliciteerd he!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:40 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Oja! Ik had hem op dezelfde dag als jij! Alweer een jaar geleden, poe!
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:34 schreef Malteser het volgende:
LuDann, ik vond Wolk ook mooi petite, maar niet opvallend klein. En weet wie het zegt, Twix is met 63 cm en 6470 gram (ziekenhuisstats van vandaag) een -1 lijn jongetje.Wow... Zak even een partij in de stront joh. Lekker opbouwend en steunend ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twix doet het naar omstandigheden goed. Net een uur heel ontroostbaar gehuild (Pijn? Angst ivm benauwd? Verwerken van indrukken?) maar nu in slaap gevallen. Ik ga kijken of mij dat ook lukt. Puffen staat gepland om 1.00 en 4.00 uur.Wat een non-onderwerp.
Goed, tot zover mijn frustratie over die vriendinLieve Malteser, jij bent de allerbeste moeder die een Twixje zich maar kan wensen. Ik twijfel daar niet aan, echt geen moment. Succes zometeen en om 4u, ik wens jou en Twix veel liefde, licht, warmte en een paar uur heerlijke slaap
LuDann, elk kindje volgt zijn eigen pad. Kan iedereen hoog en laag om springen, maar gemiddelden moeten toch ergens mee berekend wordenIk vond Wolk ook klein, maar fierce! Ze lag zo leuk te hobbelen op 't kleed
Eerste echo's en testen, wow <3 Zo gek hoe dat voelt als gisteren en tegelijkertijd als tien jaar geleden.
M'n kleintje lachte vanavond voor het eerst met geluidIk moest huilen en lachen en toeschietreflexen tegelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker allemaal![]()
Ik vond haar niet klein, of ongeveer even klein (groot) als J.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:41 schreef LuDann het volgende:
Ik was vanmiddag in de supermarkt met Wolk in de doek en kreeg de vraag hoe oud ze was. Toen ik zei dat ze 6 maanden was zei de vrouw die me aansprak dat ze dat verrassend vond, ze had eerder 3 a 4 maanden gedacht.
Ik heb deze opmerking nu een keer of 5 gehad de afgelopen weken en ik word er een beetje onzeker van. Zo klein is ze nu toch ook weer niet?
Fijn! Hopelijk gaat Twix snel weer vooruit. (Over die vriendin ga ik het niet meer hebben, die is op dit moment de aandacht niet waard).quote:Op woensdag 3 februari 2016 04:42 schreef Malteser het volgende:
Soms irriteert de gang van zaken in een ziekenhuis. Veel en lang wachten enz. Maar wat zijn ze allemaal lief, ongelooflijk! Ik vind zo'n nachtvoeding altijd iets heel mooi intiems hebben en nu hebben we weer zo'n lieve verpleegkundige die dat goed aanvoelt, het licht dimt en ons welterusten wenst. Zo lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |