abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 februari 2016 @ 16:28:01 #26
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159571577
what happens in eefje801 stays in eefje801? :D
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 1 februari 2016 @ 16:54:52 #27
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_159572340
quote:
10s.gif Op maandag 1 februari 2016 10:52 schreef SiIk het volgende:

[..]

Nog even en je fixt gewoon eerder Sonics nummer dan ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hem al gelukt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_159572517
Leuke update! Denk ik. Ik ben gevraagd of ik een relatie wil, want volgens mijn date hebben we al min of meer een relatie.. Klopt ook wel.
  maandag 1 februari 2016 @ 17:02:25 #29
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159572581
Fijn dat je ook even vermeld of je t zelf wil
  maandag 1 februari 2016 @ 17:04:28 #30
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_159572653
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:00 schreef Wimperkruller het volgende:
Leuke update! Denk ik. Ik ben gevraagd of ik een relatie wil, want volgens mijn date hebben we al min of meer een relatie.. Klopt ook wel.
Alleen als het op FB staat
  maandag 1 februari 2016 @ 17:05:40 #31
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_159572687
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:04 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Alleen als het op FB staat
'Het is ingewikkeld'
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_159572826
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:02 schreef Cue_ het volgende:
Fijn dat je ook even vermeld of je t zelf wil
Klopt ook wel zegt genoeg.
  maandag 1 februari 2016 @ 17:12:11 #33
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_159572887
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
Maar daar staat niks behalve dat het zijn initiatief was :P dus ik was benieuwd naar wat dan
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 16:28 schreef Andromache het volgende:
what happens in eefje801 stays in eefje801? :D
Ja maar ja maar .. En straks gaat het toch mis ;( Of ik jinx het.
Ik wil een heleboel dingen vertellen maar eerst wil ik hem gewoon graag weer zoenen enseau..
pi_159572908
Aye, tinderdate gehad... Meisje nog 3x aangesproken op de app maar was vaak een beetje druk ofzo. 1x wel een goed gesprek mee gehad van die 3x, laatste paar keer was ze alleen niet in de gelegenheid om wat over en weer te appen.

Nu voelt het voor mij kansloos om haar de 4e keer aan te spreken, - ik ben er zelf eigenlijk ook van overtuigd dat het kansloos is om dat te doen -

:') Zonde.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_159572959
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:12 schreef ludovico het volgende:
Aye, tinderdate gehad... Meisje nog 3x aangesproken op de app maar was vaak een beetje druk ofzo. 1x wel een goed gesprek mee gehad van die 3x, laatste paar keer was ze alleen niet in de gelegenheid om wat over en weer te appen.

Nu voelt het voor mij kansloos om haar de 4e keer aan te spreken, - ik ben er zelf eigenlijk ook van overtuigd dat het kansloos is om dat te doen -

:') Zonde.
je zou wel om een soort van feedback kunnen vragen (niet zo van 'hey geef me feedback')? Dan is het en afgesloten en kun je er misschien nog wat mee
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_159573097
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je zou wel om een soort van feedback kunnen vragen (niet zo van 'hey geef me feedback')? Dan is het en afgesloten en kun je er misschien nog wat mee
Whut? Feedback vragen? Why?
Keb niks verkeerd gedaan, denk ook niet dat ze mij persé niet leuk vindt ofzo.
Denk alleen wel dat als iemand 4x achter elkaar een gesprek begint dat je diegene een beetje wanhopig gaat vinden en misschien gaat denken dat er iets mis is met hem.

Haha, feedback vragen. Dat is mijn kansen van 10% verlagen naar 0. :+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_159573497
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

[..]

Ja maar ja maar .. En straks gaat het toch mis ;( Of ik jinx het.
Ik wil een heleboel dingen vertellen maar eerst wil ik hem gewoon graag weer zoenen enseau..
Dus jullie hebben gezoend en zo....
pi_159573591
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Whut? Feedback vragen? Why?
Keb niks verkeerd gedaan, denk ook niet dat ze mij persé niet leuk vindt ofzo.
Denk alleen wel dat als iemand 4x achter elkaar een gesprek begint dat je diegene een beetje wanhopig gaat vinden en misschien gaat denken dat er iets mis is met hem.

Haha, feedback vragen. Dat is mijn kansen van 10% verlagen naar 0. :+
nou als ze na 3x zelf niks zegt zit je al op 0 (denk ik) en ik zou dan zelf wel nieuwsgierig zijn naar hoe en wat
En zoals ik al zei zijn er verschillende manieren om het te vragen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_159573684
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou als ze na 3x zelf niks zegt zit je al op 0 (denk ik) en ik zou dan zelf wel nieuwsgierig zijn naar hoe en wat
En zoals ik al zei zijn er verschillende manieren om het te vragen
Hmmz.........
Kben van vrouwen niet bijster veel initiatief gewend hoor. Kan best dat daar een weekje overheen gaat. En kweet verder zelf wel hoe ik me gedraag dus opzicht heeft feedback vragen ook niet echt zin lijkt me. :?
pi_159573846
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hmmz.........
Kben van vrouwen niet bijster veel initiatief gewend hoor. Kan best dat daar een weekje overheen gaat. En kweet verder zelf wel hoe ik me gedraag dus opzicht heeft feedback vragen ook niet echt zin lijkt me. :?
Alle vrouwen hier zullen je zeggen dat ze altijd veel initiatief nemen en altijd duidelijk zijn. Dat is de norm namelijk :)

Laat ze maar lekker lullen, je hebt een goede instelling wat mij betreft ;)
pi_159573991
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alle vrouwen hier zullen je zeggen dat ze altijd veel initiatief nemen en altijd duidelijk zijn. Dat is de norm namelijk :)

wow Faxie-dateguru stamp of approval :O dan kom je er wel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_159574137
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ah daar is de eerste al
  maandag 1 februari 2016 @ 17:58:48 #43
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_159574224
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:32 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dus jullie hebben gezoend en zo....
Oh jaa zeker :) Toen het eenmaal goed was was er eigenlijk geen houden meer aan. Zijn iig wel compatible al voel ik me best een oud wijf omdat de gedachte dat we morgen wat "normaals" gaan doen me ook wel even lekker lijkt. Spierpijn :')Stille wateren.. laat ik het zo zeggen ;)
pi_159574361
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja denk ik ook eerlijk gezegd.

Maar het kaart wel een beetje aan hoe ik denk dat ik om moet gaan met vrouwen.
Als je een aantal keer een gesprek begint en dit door het lot steeds een verkeerde timing blijkt te zijn. Dan heb je pech, next. :+
  maandag 1 februari 2016 @ 18:06:34 #45
416931 yats
(non) Average Joe
pi_159574372
quote:
14s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Oh jaa zeker :) Toen het eenmaal goed was was er eigenlijk geen houden meer aan. Zijn iig wel compatible al voel ik me best een oud wijf omdat de gedachte dat we morgen wat "normaals" gaan doen me ook wel even lekker lijkt. Spierpijn :')Stille wateren.. laat ik het zo zeggen ;)
_O-

Nice eef! Even weer wat minder roestig nu dus? Ik hoop het je na te kunnen gaan zeggen maar het is ineens sinds vrijdag wat stil geworden.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 1 februari 2016 @ 18:07:15 #46
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159574389
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

de beste relatietherapeuten ter wereld liggen net zo vaak zelf in scheiding, ik geloof in het Faxie-keurmerk
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 1 februari 2016 @ 18:07:35 #47
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_159574395
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja denk ik ook eerlijk gezegd.

Maar het kaart wel een beetje aan hoe ik denk dat ik om moet gaan met vrouwen.
Als je een aantal keer een gesprek begint en dit door het lot steeds een verkeerde timing blijkt te zijn. Dan heb je pech, next. :+
Eigenlijk zijn jullie met zijn beiden net twee vrouwen die huilie doen dat alle mannen klootzakken zijn. Dat helpt niet echt hé..en het is ook meer voor topic twee de aanloop naar de eerste date.
  maandag 1 februari 2016 @ 18:10:26 #48
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_159574452
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:06 schreef yats het volgende:

[..]

_O-

Nice eef! Even weer wat minder roestig nu dus? Ik hoop het je na te kunnen gaan zeggen maar het is ineens sinds vrijdag wat stil geworden.
Ha ha nou voelde me serieus wat roestig, het is altijd een beetje een onhandig geklungel van armen en benen zo'n eerste keer :D En dan gewoon lekker in zo'n te groot mannenshirt + mannenbroek door het huis strompelen de hele tijd :) Gewoon relaxed.

Oh dat is wel jammer, had je al wel wat afgesproken dan?
pi_159574472
quote:
14s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:07 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn jullie met zijn beiden net twee vrouwen die huilie doen dat alle mannen klootzakken zijn. Dat helpt niet echt hé..en het is ook meer voor topic twee de aanloop naar de eerste date.
Ken ik jou? Ik klaag niet over vrouwen ik constateer alleen iets... Hmm...
Laat ik het zo zeggen, dat meisje lijkt me best wel leuk, en ziet er ook nog eens leuk uit. Dat lijkt me niet echt een klacht naar haar toe. :s)
Maargoed, dat jij daar gelijk een waardeoordeel aan plakt....

Die eerste date is al geweest hoor. Maar maakt in dit geval niet zoveel uit misschien.
  maandag 1 februari 2016 @ 18:20:40 #50
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_159574646
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die eerste date is al geweest hoor. Maar maakt in dit geval niet zoveel uit misschien.
Je begrijpt het verkeerd. Ze vindt je hoogst waarschijnlijk niet leuk genoeg. Maar dat is niet iets om iemand te verwijten verder toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')