quote:Op maandag 1 februari 2016 10:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nog even en je fixt gewoon eerder Sonics nummer dan ik.Is hem al gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Alleen als het op FB staatquote:Op maandag 1 februari 2016 17:00 schreef Wimperkruller het volgende:
Leuke update! Denk ik. Ik ben gevraagd of ik een relatie wil, want volgens mijn date hebben we al min of meer een relatie.. Klopt ook wel.
'Het is ingewikkeld'quote:
Klopt ook wel zegt genoeg.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:02 schreef Cue_ het volgende:
Fijn dat je ook even vermeld of je t zelf wil
quote:Op maandag 1 februari 2016 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
Maar daar staat niks behalve dat het zijn initiatief wasdus ik was benieuwd naar wat dan
Ja maar ja maar .. En straks gaat het toch misquote:Op maandag 1 februari 2016 16:28 schreef Andromache het volgende:
what happens in eefje801 stays in eefje801?
je zou wel om een soort van feedback kunnen vragen (niet zo van 'hey geef me feedback')? Dan is het en afgesloten en kun je er misschien nog wat meequote:Op maandag 1 februari 2016 17:12 schreef ludovico het volgende:
Aye, tinderdate gehad... Meisje nog 3x aangesproken op de app maar was vaak een beetje druk ofzo. 1x wel een goed gesprek mee gehad van die 3x, laatste paar keer was ze alleen niet in de gelegenheid om wat over en weer te appen.
Nu voelt het voor mij kansloos om haar de 4e keer aan te spreken, - ik ben er zelf eigenlijk ook van overtuigd dat het kansloos is om dat te doen -
Zonde.
Whut? Feedback vragen? Why?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je zou wel om een soort van feedback kunnen vragen (niet zo van 'hey geef me feedback')? Dan is het en afgesloten en kun je er misschien nog wat mee
Dus jullie hebben gezoend en zo....quote:Op maandag 1 februari 2016 17:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ja maar .. En straks gaat het toch misOf ik jinx het.
Ik wil een heleboel dingen vertellen maar eerst wil ik hem gewoon graag weer zoenen enseau..
nou als ze na 3x zelf niks zegt zit je al op 0 (denk ik) en ik zou dan zelf wel nieuwsgierig zijn naar hoe en watquote:Op maandag 1 februari 2016 17:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Whut? Feedback vragen? Why?
Keb niks verkeerd gedaan, denk ook niet dat ze mij persé niet leuk vindt ofzo.
Denk alleen wel dat als iemand 4x achter elkaar een gesprek begint dat je diegene een beetje wanhopig gaat vinden en misschien gaat denken dat er iets mis is met hem.
Haha, feedback vragen. Dat is mijn kansen van 10% verlagen naar 0.![]()
Hmmz.........quote:Op maandag 1 februari 2016 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als ze na 3x zelf niks zegt zit je al op 0 (denk ik) en ik zou dan zelf wel nieuwsgierig zijn naar hoe en wat
En zoals ik al zei zijn er verschillende manieren om het te vragen
Alle vrouwen hier zullen je zeggen dat ze altijd veel initiatief nemen en altijd duidelijk zijn. Dat is de norm namelijkquote:Op maandag 1 februari 2016 17:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hmmz.........
Kben van vrouwen niet bijster veel initiatief gewend hoor. Kan best dat daar een weekje overheen gaat. En kweet verder zelf wel hoe ik me gedraag dus opzicht heeft feedback vragen ook niet echt zin lijkt me.
wow Faxie-dateguru stamp of approvalquote:Op maandag 1 februari 2016 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alle vrouwen hier zullen je zeggen dat ze altijd veel initiatief nemen en altijd duidelijk zijn. Dat is de norm namelijk![]()
Laat ze maar lekker lullen, je hebt een goede instelling wat mij betreft
Ah daar is de eerste alquote:Op maandag 1 februari 2016 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wow Faxie-dateguru stamp of approvaldan kom je er wel
Oh jaa zekerquote:Op maandag 1 februari 2016 17:32 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dus jullie hebben gezoend en zo....
Ja denk ik ook eerlijk gezegd.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alle vrouwen hier zullen je zeggen dat ze altijd veel initiatief nemen en altijd duidelijk zijn. Dat is de norm namelijk![]()
Laat ze maar lekker lullen, je hebt een goede instelling wat mij betreft
quote:Op maandag 1 februari 2016 17:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh jaa zekerToen het eenmaal goed was was er eigenlijk geen houden meer aan. Zijn iig wel compatible al voel ik me best een oud wijf omdat de gedachte dat we morgen wat "normaals" gaan doen me ook wel even lekker lijkt. Spierpijn
Stille wateren.. laat ik het zo zeggen
de beste relatietherapeuten ter wereld liggen net zo vaak zelf in scheiding, ik geloof in het Faxie-keurmerkquote:Op maandag 1 februari 2016 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wow Faxie-dateguru stamp of approvaldan kom je er wel
Eigenlijk zijn jullie met zijn beiden net twee vrouwen die huilie doen dat alle mannen klootzakken zijn. Dat helpt niet echt hé..en het is ook meer voor topic twee de aanloop naar de eerste date.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja denk ik ook eerlijk gezegd.
Maar het kaart wel een beetje aan hoe ik denk dat ik om moet gaan met vrouwen.
Als je een aantal keer een gesprek begint en dit door het lot steeds een verkeerde timing blijkt te zijn. Dan heb je pech, next.
Ha ha nou voelde me serieus wat roestig, het is altijd een beetje een onhandig geklungel van armen en benen zo'n eerste keerquote:Op maandag 1 februari 2016 18:06 schreef yats het volgende:
[..]
Nice eef! Even weer wat minder roestig nu dus? Ik hoop het je na te kunnen gaan zeggen maar het is ineens sinds vrijdag wat stil geworden.
Ken ik jou? Ik klaag niet over vrouwen ik constateer alleen iets... Hmm...quote:Op maandag 1 februari 2016 18:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn jullie met zijn beiden net twee vrouwen die huilie doen dat alle mannen klootzakken zijn. Dat helpt niet echt hé..en het is ook meer voor topic twee de aanloop naar de eerste date.
Je begrijpt het verkeerd. Ze vindt je hoogst waarschijnlijk niet leuk genoeg. Maar dat is niet iets om iemand te verwijten verder toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 18:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die eerste date is al geweest hoor. Maar maakt in dit geval niet zoveel uit misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |