Ploumen is een vreselijke mevrouwquote:Op maandag 1 februari 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Timmermans en provinciegenote Lilianne Ploumen waren in 2012 de enige bewindsleden van de PvdA, die bij de beëdiging van het kabinet Rutte de eed in plaats van een belofte aflegden.
Zo waarlijk helpe mij God almachtig toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Timmermans en provinciegenote Lilianne Ploumen waren in 2012 de enige bewindsleden van de PvdA, die bij de beëdiging van het kabinet Rutte de eed in plaats van een belofte aflegden.
Ja, dat klinkt toch beter dan Dat beloof ikquote:Op maandag 1 februari 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo waarlijk helpe mij God almachtig toch?
Het klinkt sowieso beter ja, maar als atheist ga je dat niet zeggenquote:Op maandag 1 februari 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt toch beter dan Dat beloof ik
Zou het ook wel vergeten om de rechter te trollenquote:Op maandag 1 februari 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand die zin niet kon onthouden, en de rechter hem toen woord voor woord ging dicteren.
Dan weet je met wat voor mensen je te maken hebben.
quote:Op maandag 1 februari 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand die zin niet kon onthouden, en de rechter hem toen woord voor woord ging dicteren.
Dan weet je met wat voor mensen je te maken hebben.
Het was dan alleen wel pure domheid ipv trollenquote:Op maandag 1 februari 2016 02:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou het ook wel vergeten om de rechter te trollen
Zowaar help ik God, allemachtigquote:Op maandag 1 februari 2016 02:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou het ook wel vergeten om de rechter te trollen
Dag dagquote:
Nooit aan begonnenquote:
Mij trekt fantasy ook niet heel ergquote:Op maandag 1 februari 2016 02:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Nooit aan begonnen
Fantasy trekt me eigenlijk totaal niet
En begin eraanquote:Op maandag 1 februari 2016 02:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Nooit aan begonnen
Fantasy trekt me eigenlijk totaal niet
Oké ik ga het proberenquote:Op maandag 1 februari 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En begin eraan
Ga je geen spijt van krijgen
Goedquote:Op maandag 1 februari 2016 03:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Oké ik ga het proberen
Als het niks is kom ik je opzoeken
Er is geen serie die ik heb afgezet na één afleveringquote:Op maandag 1 februari 2016 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed
Maar je moet het wel paar afleveringen gunnen. Sommige zijn na een aflevering al om maar ik heb het ook afgezet toen
Preciesquote:Op maandag 1 februari 2016 03:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Er is geen serie die ik heb afgezet na één aflevering
Tenslotte onmogelijk om dan een echt goed beeld te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |