Bewustzijn van een naaktslak dan toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ze denken er gewoon niet langer dan 5 seconden over na wat zo`n foto werkelijk uitstraalt
Ja, okequote:Op maandag 1 februari 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bewustzijn van een naaktslak dan toch?
Niet bewust bezig zijn met wa tje doet.
Dat hoort altijd mogelijk te kunnen blijven jaquote:Op maandag 1 februari 2016 01:52 schreef Elan het volgende:
Stel dat niemand meer kritisch of afwijkend durft te zijn fokkie.wat voor kutsamenleving krijg je dan?
Iemand hoeft dan niet opeens dom te zijn, dat klopt.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, oke
Ik zeg ook: jullie hebben gelijk, maar ik kan dat gewoon niet dom noemen ofzo, want ik heb het ook bij mensen gezien die ik ken die niet dom zijn.
Alleen ja, ik weet niet. Gewoon te gegrepen door de druk van Social Media inderdaad.
Dat zorgt er zeker voor dat je meer intelligentie uitstraalt jaquote:Op maandag 1 februari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar ik vind bewust bezig zijn met wat je zegt, doet en uitdraagt wel een belangrijk aspect voor een intelligent persoon.
En veel belangrijke mensen die die vlag in hun profiel zetten, die weten donders goed waarom ze dat gedaan hebben. Omdat het je anders stemmen, marktaandeel of wat dan ook kostquote:Op maandag 1 februari 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zorgt er zeker voor dat je meer intelligentie uitstraalt ja
daarom gewoon niet aan facebook en shit doenquote:Op maandag 1 februari 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar op social media is dat een beetje aan het verdwijnen
Klopt.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar op social media is dat een beetje aan het verdwijnen
Eens.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:58 schreef Sked het volgende:
[..]
daarom gewoon niet aan facebook en shit doen
Die speelt idd alleen maar op de emotiequote:Op maandag 1 februari 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je wie goed is in bewust zijn wat ie uitstraalt.
Timmermans.
totdat ie over mondkapjes begonquote:Op maandag 1 februari 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je wie goed is in bewust zijn wat ie uitstraalt.
Timmermans.
Wel enorm strategisch gedaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 02:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die speelt idd alleen maar op de emotie
Met mh17 ook toen
Niet alleen genant, maar vooral extreem domquote:Op maandag 1 februari 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt, tamelijk genant was dat.
Sommige mensen gaan iets te veel in zichzelf geloven.quote:Op maandag 1 februari 2016 02:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet alleen genant, maar vooral extreem dom
Ik heb dit geloof ik gemistquote:Op maandag 1 februari 2016 02:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet alleen genant, maar vooral extreem dom
Hij vond het toen nodig om op live tv te melden dat mensen in MH17 zich bewust waren geweest dat ze neer gingen storten.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij vond het toen nodig om op live tv te melden dat mensen in MH17 zich bewust waren geweest dat ze neer gingen storten.
Terwijl nabestaanden van niks wistenquote:Op maandag 1 februari 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij vond het toen nodig om op live tv te melden dat mensen in MH17 zich bewust waren geweest dat ze neer gingen storten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |