Ik kan ook echt niet aan andere kant van bed liggen. Ik wil altijd rechts liggen.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka stelde voor dat zij links in bed zou liggen, bij de verwarming.
Haar autisme laat het na een jaar eindelijk toe om op een ander plekje te liggen.
Nu heeft ze warme voeten (want verwarming) maar het slapen zit er nog niet in.
Hoezo?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik kan helaas mijn identiteit hier niet bekend maken
Dat kreeg ik vaker te horen vroeger jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er van overtuigd dat ik afzichtelijk wasquote:Op zondag 31 januari 2016 23:10 schreef Fera het volgende:
Faxie met haar is trouwens wel heet. Verdomme zeg.
wat ik hier allemaal neerzet vergeleken met me real life karakterquote:Op zondag 31 januari 2016 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo?
En in spoiler kunnen mensen buiten FOK! het niet zien.
Boeiendquote:Op zondag 31 januari 2016 23:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wat ik hier allemaal neerzet vergeleken met me real life karakter![]()
zou me wel schade
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kreeg ik vaker te horen vroeger ja
LolzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ben jij altijd single gebleven?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest er even iemand afknippen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik had je wel gedaan.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was er van overtuigd dat ik afzichtelijk was
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kreeg ik vaker te horen vroeger ja
mooie stekeltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:15 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb niet zoveel foto's hier maar wil toch even meedoen. Die truien en sjaaltje.
haha sjaaltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:14 schreef Fera het volgende:
KaputSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest er even iemand afknippen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]Oh wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Changed much“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:15 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb niet zoveel foto's hier maar wil toch even meedoen. Die truien en sjaaltje.
2cute4mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]O, ik zag hem wel. Raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |