Angela Schijf zal er ook wel met d'r kroost in wonenquote:Op zondag 31 januari 2016 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je in een Vinex wijk eindigt dan weet je dat er iets mis is gegaan.
Mensjequote:Op zondag 31 januari 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Angela Schijf zal er ook wel met d'r kroost in wonen
Mensje, Zus,
shield of arravquote:Op zondag 31 januari 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
De naam Aarav staat in de top 100 boy names uk
Ik heb mijn krediet bij PAX al verspeeld. Ik kan alles makenquote:Op zondag 31 januari 2016 21:47 schreef Sked het volgende:
Geen grappen over Angela Schijf
Dan wordt Pax boos
ik dacht dat we namen noemden die we niet leuk vondenquote:
Het zal je ook niets verbazen dat het een goede sprinter in het wielrennen is.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Caleb, dat vind ik een domme naam.
Ik ken ook alleen debielen zo heten.
Wie noemt zijn kind in NL nou Caleb...quote:Op zondag 31 januari 2016 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Caleb, dat vind ik een domme naam.
Ik ken ook alleen debielen zo heten.
Maar dat is wel een debielquote:Op zondag 31 januari 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zal je ook niets verbazen dat het een goede sprinter in het wielrennen is.
dan zou het Kaleb zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind in NL nou Caleb...
lolquote:Op zondag 31 januari 2016 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht dat we namen noemden die we niet leuk vonden
grappig wist ik nietquote:Op zondag 31 januari 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daar dacht ik ook aan
arrav betekend wijsheid
Kan ik wel doen jaquote:Op zondag 31 januari 2016 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoop dat Sof haar eerstgeboren naar mij noemt.
Of Wlodzimierz
mijn naam betekent ook wijsheidquote:Op zondag 31 januari 2016 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik tot 5 minuten geleden ook niet.
Interessant. Ik heb ook een tijdje boringen gedaan op school. Ik vind het wel leuk werk.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veldwerker bodembemonstering. De komende tijd (Wie weet jaren) zal ik dus heel Nederland doorrijden om boringen uit te zetten en uit te voeren op mensonterende tijden. Nee dat valt wel mee maar het kan van 's ochtends vroeg tot diep in de nacht zijn.
Oh aha, je woont ergens anders.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan zou het Kaleb zijn.
Maar in NL ken ik weinig Kalebs.
Kaleb is een christelijke organisatie die allerlei activiteiten organiseert voor kinderen en jongeren tussen de 8 en 26 jaar.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh aha, je woont ergens anders.
quote:De naam betekent letterlijk "een meisje dat bemind moet worden", ofwel "een beminnelijk meisje".
jammer dat je van het pad af bentquote:Op zondag 31 januari 2016 21:55 schreef Fera het volgende:
Mijn naam betekent: "toegewijd aan God" of iets in die geest.
penaldo denkquote:Op zondag 31 januari 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zal je ook niets verbazen dat het een goede sprinter in het wielrennen is.
Mooi.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:56 schreef Amarantha het volgende:
'De liefde waardig'.
Betekend mijn naam.
Ik ben er nooit op geweest.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dat je van het pad af bent
Mijn ouders keken niet naar de betekenis.quote:
Gareth Gates...quote:Op zondag 31 januari 2016 21:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind Gareth een mooie Engelse naam.
Meerdere denk ik zelfs.quote:
vast niet, zou een saai liedje zijnquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |