Niet het Baroeg. Dan houdt het al een beetje op he.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer, waar was je.
mijn wekker gaat morgen ook om 6:00
Jaquote:
Matig dus.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet het Baroeg. Dan houdt het al een beetje op he.
Gefeliciteerd LR.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ja
" Tijd voor een trainer uit Engeland meer passie in het spel en brengt alles op een hoger nivo zeker weten 1 die niet teveel salaris vraagt ."quote:Op zondag 31 januari 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://streamable.com/yje2 zeer goeie gol
Spannend hoor, ben je zenuwachtig?quote:Op zondag 31 januari 2016 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ja
''Passie''quote:Op zondag 31 januari 2016 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
" Tijd voor een trainer uit Engeland meer passie in het spel en brengt alles op een hoger nivo zeker weten 1 die niet teveel salaris vraagt ."
~fr12
Wat voor werk ga je doen?quote:Op zondag 31 januari 2016 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ja
Tijd om iemand uit de zesde divisie te vragen dan, daar verdienen ze ongeveer evenveel als een Feyenoordcoach.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
" Tijd voor een trainer uit Engeland meer passie in het spel en brengt alles op een hoger nivo zeker weten 1 die niet teveel salaris vraagt ."
~fr12
Gezonde spanning en ik wil toch wel graag weten waar ik aan toe ben maar dat merk en zie ik morgen vanzelf.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Spannend hoor, ben je zenuwachtig?
wat zijn je werktijden als je 5:30 op moet.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezonde spanning en ik wil toch wel graag weten waar ik aan toe ben maar dat merk en zie ik morgen vanzelf.
Als je maar genoeg bammetjes meeneemtquote:Op zondag 31 januari 2016 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezonde spanning en ik wil toch wel graag weten waar ik aan toe ben maar dat merk en zie ik morgen vanzelf.
ik las bommetjes.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als je maar genoeg bammetjes meeneemt
En peuken
Ah goed zoquote:Op zondag 31 januari 2016 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veldwerker bodembemonstering. De komende tijd (Wie weet jaren) zal ik dus heel Nederland doorrijden om boringen uit te zetten en uit te voeren op mensonterende tijden. Nee dat valt wel mee maar het kan van 's ochtends vroeg tot diep in de nacht zijn.quote:
Betaalt het een beetje?quote:Op zondag 31 januari 2016 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veldwerker bodembemonstering. De komende tijd (Wie weet jaren) zal ik dus heel Nederland doorrijden om boringen uit te zetten en uit te voeren op mensonterende tijden. Nee dat valt wel mee maar het kan van 's ochtends vroeg tot diep in de nacht zijn.
Nee, zeker niet in het begin. Ik ga in de praktijk gecertificeerd raken waardoor het bedrijf waar ik kom te werken dus in het begin ook in mij investeert. En een vetpot zal het ook daarna niet worden maar dat is zeker momenteel niet doorslaggevend. Laat mij maar even zwoegen en mij nuttig maken.quote:
beetje werken, beetje rokenquote:Op zondag 31 januari 2016 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, zeker niet in het begin. Ik ga in de praktijk gecertificeerd raken waardoor het bedrijf waar ik kom te werken dus in het begin ook in mij investeert. En een vetpot zal het ook daarna niet worden maar dat is zeker momenteel niet doorslaggevend. Laat mij maar even zwoegen en mij nuttig maken.
met roken is wel iets misquote:Op zondag 31 januari 2016 21:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje werken, beetje roken
niets mis mee
Je hebt de baan dus gekregen? Gefeliciteerd!quote:Op zondag 31 januari 2016 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik woon er weer. Maar de wekker staat morgen netjes om 5:30 nu ik weer een baan heb. Dus ik kan ook in Nederland weer vooruit gaan denken
Of uitgeput thuiskomend in een leeg huis opzoek naar ontspanning. Toen is het zo ongeveer misgegaan in Bonaire.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet wat tijdens het arbeid leveren
erg hequote:Op zondag 31 januari 2016 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Wisten jullie dat jullie the voice is gewonnen door iemand die Maan heet.
De KvK generatie
Vinex-wijken.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Wisten jullie dat jullie the voice is gewonnen door iemand die Maan heet.
De KvK generatie
Als je in een Vinex wijk eindigt dan weet je dat er iets mis is gegaan.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger woonde familie tegenover zo'n wijk.
Verschrikkelijk als je daar doorheen reed.
Jij woont in een grachtenpand ofzoquote:Op zondag 31 januari 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger woonde familie tegenover zo'n wijk.
Verschrikkelijk als je daar doorheen reed.
Henkquote:Op zondag 31 januari 2016 21:37 schreef JanCees het volgende:
Weet nog niet zeker of het jan of Cees wordt
waarom niet guusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |