abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6956354
Het onbekende meisje bleek in eerste instantie net zo onbereikbaar. Door puur toeval wist haar MSN-adres te achterhalen waarna een kort gesprekje volgde. Dagen, weken gingen voorbij en zo nu en dan sprak ik wat met haar en sporadisch ving ik een glimp van haar op wanneer zij zaterdag's aan het werk was.

Al snel bleek het ogenschijnlijk verlegen meisje volgens bronnen uit het verleden helemaal niet zo verlegen te zijn. Dan weer zoenen met die, dan weer met die.. je kent het wel. Eeuwig bezet en populair etc.

Toch veranderde de situatie. Ik, zo nieuwsgierig als ik ben, toch maar tussen neus en lippen door informeren.
Haar laatste relatie is al een tijd geleden na drie jaar op niets uitgelopen en de jongen in kwestie na drie dagen al een ander en was helemaal gelukkig.

Enerzijds een groot verdriet na drie jaar, maar vervolgens ook een gevoel van "Nu kan alles" - een soort van tegenreactie: Zoenen wat je zoenen kan. Onvermijdelijk blijkt dat ze daar nou niet bepaalt gelukkig(er) door is geworden.

Zoals ik het geheel interpreteer is ze nu volgens eigen zeggen 'bij zinnen' gekomen. Geen geklooi meer, geen 7 jongens op een avond en geen popieopiefiguur die je zodra het kan dumpt. Nee, ze is meer op zoek naar gezelligheid, die lieve gezellige jongen. Het gezelschap van een persoon om je heen.

Op dat moment krijgen de gesprekken over MSN een draai. Ze wil me iets vragen, maar durft niet. Wat ik ook doe, ze wil het niet zeggen. Natuurlijk snap ik het ook wel, want wat voor soort vraag zou je als meisje nou niet durven stellen?
De volgende dag komt het hoge woord er uit. De interesse van mij naar haar richting heeft voor haar voor interesse mijn kant op gezorgt in het kader van "ik denk dat ik je wel leuk vind". Ik was per slot van rekening de partij die contact maakte.

Het 'probleem' is dat ik haar nu twee keer real life gezien heb en een aantal keer op MSN gesproken. Liefde op het eerste gezicht geef ik eigenlijk weinig kans.

En daarmee kom ik tot de essentie van de topictitel aangekomen.
Ik heb het idee dat de gezelligheid van een vaste vriend nu een groot gemis is bij haar en ze om die reden alles aangrijpt om een dergelijke situatie, op wat voor manier dan ook, weer terug te winnen... of dat nou gebeurt door middel van mij, Piet of Klaas, dat maakt niet zoveel meer uit.

Ik heb d'r uitgenodigt Zondag mee te eten. Ze vond het een beetje gek (verlegen?), maar al snel was het een "okee".

Ik zie wel hoe het loopt en daarmee eindigt dit hersenspinsel.

pi_6956410
Leer haar kennen, forget the past, als je op een dag thuis zit en je denkt "damn.. was ze maar hier" ... dan weet je het

good luck, groeten Mr_Man!

//edit//Gezegde uit Oost-Europa: je wordt verwelkomd op je uiterlijk en weggeschopt op je innerlijk\\edit\\

oftewel: liefde op het eerste gezicht bestaat wel, maar dan moet het nét toevallig aan het karakter liggen!

[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Man op 23-11-2002 01:00]

zaterdag 23 november 2002 @ 00:55:10 #3
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_6956423
ik ben bang dat je er niet ver naast zit als ik je verhaal mag geloven
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_6956777
gewoon doorgaan, 'k heb vandaag m'n eerste msn meeting gehad, was echt hip. En als ze jou toch leuk vind.. tsja er zal heus wel iemand anders zijn die ze ook leukkan vinden maar t zal niet jan en alleman zijn als ze echt zo bedaard is als je denkt.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  donderdag 13 februari 2003 @ 20:12:46 #5
46868 Adema
A Place for my Head
pi_8464240
Je hebt de goede keuze gemaakt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')