SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet.
Het is meer een "Probleem" Dat er van mij wordt verwacht dat ik een vervanger ga zoeken (Geen probleem overigens!) Én dat die vervanger dan maar even in mijn auto gaat rijdenZe hebben een bedrijfsauto
Het is lastig. Maar we moeten iets.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En door dit soort dingen. Begin ik echt zo te twijfelen wat de beste keuze qua toekomst is![]()
Welke richting ik ook op ga, het heeft allemaal zoveel nadelen
Klopt. Maar op een gegeven moment heb je geen vertrouwen meer in je eigen keuzequote:Op zondag 31 januari 2016 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan?
[..]
Het is lastig. Maar we moeten iets.
Het was een proefdagje koerieren.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan?
[..]
Het is lastig. Maar we moeten iets.
Natuurlijk. Maar die hebben geen macht op korte termijn om tegen de uitwassen op te boksen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vertrouw de overheid er niet op om moreler/eerlijker te zijn dan een industrie.
Uiteindelijk is het aan de consument om wanzaken te boycotten.
Manman, je hebt dus al 2 dagen gepraat over een baantje wat normaal 18 jarigen doen?quote:
Ik zou dan vooral werken met kortere patenten.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
Zoals die prijsstijgingen van 400% op sommige medicatie die je daar dus ziet en die we in Europa vermijden door overheden de grootste grilligheden te laten afdempen voor mensen er last van krijgen.
Want dat maakt veel uit?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Manman, je hebt dus al 2 dagen gepraat over een baantje wat normaal 18 jarigen doen?
Ik vind je nogal druk maken om iets wat je schijnbaar kut vind, en je zo weg kanquote:Op zondag 31 januari 2016 17:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want dat maakt veel uit?
Het is "normaal" Wel chill dat werk, maar niet onder deze omstandigheden.
Dan ga ik wel naar een ander bedrijf, eentje zonder waanideeën over werknemers.
Succes.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want dat maakt veel uit?
Het is "normaal" Wel chill dat werk, maar niet onder deze omstandigheden.
Dan ga ik wel naar een ander bedrijf, eentje zonder waanideeën over werknemers.
Kun je de gaten in je CV niet wat verbloemen, of doe je dat al?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar op een gegeven moment heb je geen vertrouwen meer in je eigen keuze
Een of andere fok-legende (lees:malloot) uit KLBquote:
Het corrigeert zich ook uiteindelijk natuurlijk vanzelf. En in de meeste branches vind ik dat prima. Maar zolang dit soort problemen nog kunnen voorkomen al dan niet door tekortkomingen in het huidige systeem, vind ik het een goede zaak dat inmenging nog mogelijk is, omdat het toch om de gezondheid van burgers gaat.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou dan vooral werken met kortere patenten.
Laatst toen een medicijn 1000% over de kop gingen, was er binnen een paar weken een fabrikant in India die precies het zelfde medicijn voor de helft van de oude prijs ging produceren.
Ik ben inderdaad een malloot volgens KLB. En mede door mijn postgedrag een legende of whateverquote:Op zondag 31 januari 2016 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een of andere fok-legende (lees:malloot) uit KLB
Tja, ik snap je punt.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het corrigeert zich ook uiteindelijk natuurlijk vanzelf. En in de meeste branches vind ik dat prima. Maar zolang dit soort problemen nog kunnen voorkomen al dan niet door tekortkomingen in het huidige systeem, vind ik het een goede zaak dat inmenging nog mogelijk is, omdat het toch om de gezondheid van burgers gaat.
quote:Op zondag 31 januari 2016 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar op een gegeven moment heb je geen vertrouwen meer in je eigen keuze
Die stagebedrijven in de beveiliging, sowieso in het mbo kijken amper naar cv. Toen ik op gesprek ging paar maanden geleden had ik het ook speciaal uitgeprint en meegenomen, maar dat boeit ze allemaal vrij weinig.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je de gaten in je CV niet wat verbloemen, of doe je dat al?
Waarom emogifde je me net?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iemand die van aanhalingstekens houdt.
Misschien voor andere baantjes?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die stagebedrijven in de beveiliging, sowieso in het mbo kijken amper naar cv. Toen ik op gesprek ging paar maanden geleden had ik het ook speciaal uitgeprint en meegenomen, maar dat boeit ze allemaal vrij weinig.
Leeftijd vinden ze dan wel belangrijker maar dat heb ik al mee
En waarom kap je er na die proefdag dan niet mee en zoek je iets anders?quote:
Jij moet je eens in gaan lezen in de blockchain inso.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou dan vooral werken met kortere patenten.
Laatst toen een medicijn 1000% over de kop gingen, was er binnen een paar weken een fabrikant in India die precies het zelfde medicijn voor de helft van de oude prijs ging produceren.
quote:Denk aan het opstellen van een hypotheek bij een NOTARIS. Door het hypotheekcontract in de blockchain te plaatsen en te laten verifiëren wordt een dergelijke rechtspersoon misschien ooit overbodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |