Heeeheeyyyyyquote:Op maandag 1 februari 2016 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Zie je, als we allemaal poeslief moeten zijn post er NIEMAND!
Hey kaasjeeee!quote:
Wel prima. Vrijdag twee feestjes gehad (moest halverwege de avond switchenquote:Op maandag 1 februari 2016 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey kaasjeeee!
Hoe was je weekend jongen?
Klinkt goed :Uquote:Op maandag 1 februari 2016 10:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel prima. Vrijdag twee feestjes gehad (moest halverwege de avond switchen) tot in de ochtend en vervolgens de trein gepakt om de rest van het weekend een beetje rustig bij de schoonfamilie door te brengen. Was goed te doen.
Housewarming was 'tquote:Jij ook in het gezellige Eindhoven? Ruimte-thema-verkleedfeestje met de buuv toch?
Hell no. Heb nog geen outfit..... Ach ja, heb nog tot vrijdagquote:Al klaar voor carnaval en zo?
Dat is al een hele tijd aan de gang. Federatiebal is al voorbij. Vorige week zag ik het ook al her en der verschijnen.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:47 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Oh ja, kut... Carnaval komt weer.
Stewardess is wel heel spacy ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt goed :U
[..]
Housewarming was 'tIdd met space thema. Ik was Amber Waves, intergalactic hostess of the rocketship. (ik had nog een stewardessen pakje liggen don't ask why
). Was wel grappig
[..]
Hell no. Heb nog geen outfit..... Ach ja, heb nog tot vrijdag
Je kunt altijd nog het rampgebied ontvluchten...quote:Op maandag 1 februari 2016 12:47 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Oh ja, kut... Carnaval komt weer.
Het had lange mouwenquote:Op maandag 1 februari 2016 13:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stewardess is wel heel spacy ja.Leek vast mooi met twee ongeschoren mannenarmen eronder. Vonden ze 't wat?
Wel ff officieel asiel aanvragen dan!quote:Op maandag 1 februari 2016 13:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog het rampgebied ontvluchten...
quote:Op maandag 1 februari 2016 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het had lange mouwenEn geen panty maar zwarte maillot.
Maar had mijn baard niet afgeschoren. Ik was gewoon van Transavia
Het is wel relevant om van te voren een keuze te maken aan wat voor soort Carnaval je zelf wilt blootstellen. Maastricht is heel anders dan Breda of Eindhoven.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik wilde carnaval dit jaar eigenlijk wel eens voor het eerst vieren, maar moet komend weekend juist ff naar het noorden. Volgend jaar dan maar.
Ik heb daar wel de goede connecties voor.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel ff officieel asiel aanvragen dan!
Carnaval en SOA's een inkoppertjequote:Op maandag 1 februari 2016 14:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
De relatie tussen corruptie en Carnaval in Limburg zou trouwens een interessant onderzoeksonderwerp zijn.
Na het lezen van die eerste zin verwachtte ik dat je niet gingquote:Op maandag 1 februari 2016 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ga altijd als onzichtbare man naar het carnaval, groot succes, Japanse toeristes willen allemaal met mij op de foto.
Gewoon in pak, handschoenen aan, gezicht in verband met zonnebril, lange mantel aan en een hoed op.
Ten eerste is het heerlijk warm, enige investering is een rolletje of twee verband en een paar rietjes om te kunnen drinken.
Toen ik het eens eerder poste zonder de uitleg dacht iedereen dat.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Na het lezen van die eerste zin verwachtte ik dat je niet ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |