SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik kijk het liever beide nietquote:Op zondag 31 januari 2016 14:26 schreef McGrath het volgende:
Ik kijk liever Carlisle - Everton dan Feyenoord - ADO, dat wordt toch weer tenenkrommend.
Van Bronckhorstquote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:27 schreef Amarantha het volgende:
Het lijstje met shit wat hier wordt gedaan is weer langer geworden. Er is een motor gejat van een vriendin van mij. Man ik werd echt para gisteren, we kijken hele tijd buiten en kijk je even niet.. motor weg. Volgende week maar even camera´s kopen.
Peterborough was gisteren ook wel mooi.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
charlton gister 4-1 gewonnen van rotherham
wtfquote:Op zondag 31 januari 2016 14:27 schreef Amarantha het volgende:
Het lijstje met shit wat hier wordt gedaan is weer langer geworden. Er is een motor gejat van een vriendin van mij. Man ik werd echt para gisteren, we kijken hele tijd buiten en kijk je even niet.. motor weg. Volgende week maar even camera´s kopen.
Hoeveel wedstrijden kijk jij wel nietquote:Op zondag 31 januari 2016 14:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Peterborough was gisteren ook wel mooi.
Die wedstrijden volg ik vooral via liveblogs en zie ik via MOTD. Niet zo moeilijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden kijk jij wel niet
In wat voor buurt woon jij.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:27 schreef Amarantha het volgende:
Centrum van Emmen. Maar vorige week was er ook een fiets bij de pizzeria gejat, vlak naast ons is dat. We zullen wel niet de enige zijn.quote:
Een fiets is wel heel wat anders dan een motor stelen. Daar heb je toch wel heel wat meer tijd voor nodig en als jullie het vaak in de gaten houdenquote:Op zondag 31 januari 2016 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Centrum van Emmen. Maar vorige week was er ook een fiets bij de pizzeria gejat, vlak naast ons is dat. We zullen wel niet de enige zijn.
Politie is toch te druk met AZC.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Die motor ziet ze toch nooit meer terug.
Is dit een golf van criminaliteit of is het daar altijd raak?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Centrum van Emmen. Maar vorige week was er ook een fiets bij de pizzeria gejat, vlak naast ons is dat. We zullen wel niet de enige zijn.
Ze wouden in ieder geval weinig doen op dat moment ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Politie is toch te druk met AZC.
Eerste. Het is hier eigenlijk nooit echt raak. Ja in het verleden is er een scooter gejat maar heb ik het ook over 6 of 7 jaar terug.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dit een golf van criminaliteit of is het daar altijd raak?
Tokkies be likequote:Op zondag 31 januari 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
En iemand ging een meisje slaan, greep een andere jongen in en sloeg die iemand (ook een jongen) even een gebroken neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |