Hehe die is wel heel vetquote:Op zondag 31 januari 2016 15:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ik weet niet wat je uit wilt geven maar ik vind dit wel een gaaf ding:
http://www.decathlon.nl/s(...)lauw-id_8304664.html
[ afbeelding ]
Ziet er grappig uit maar wat is het voordeel tov de "standaard" duikbril en snorkel? Ik zie alleen maar nadelen... En dat zeg ik als iemand die met enige regelmaat duikt.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[ afbeelding ]
vorig jaar op Bonaire toch echt meerderen met een soortgelijk masker zien duiken. Dus het kan wel degelijkquote:Op zondag 31 januari 2016 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ziet er grappig uit maar wat is het voordeel tov de "standaard" duikbril en snorkel? Ik zie alleen maar nadelen... En dat zeg ik als iemand die met enige regelmaat duikt.
(met duiken kan zo'n masker natuurlijk helemaal niet)
Oja joh? Hoe ga je dat met dit masker doen dan? Beetje lastig om je ademautomaat met dit masker in je mond te krijgenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:56 schreef Blik het volgende:
[..]
vorig jaar op Bonaire toch echt meerderen met een soortgelijk masker zien duiken. Dus het kan wel degelijk
Moet je wel goed lezen, ik zeg soortgelijk. Niet precies dezelfde.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Oja joh? Hoe ga je dat met dit masker doen dan? Beetje lastig om je ademautomaat met dit masker in je mond te krijgen
Dan moet jij in eerste instantie goed lezen want ik heb het over het masker van de Decathlon.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Moet je wel goed lezen, ik zeg soortgelijk. Niet precies dezelfde.
Maar dus zoiets:
[ afbeelding ]
Eigenlijk bestaan er geen brillen die niet beslaan, dat houdt je altijd als er ook maar een klein beetje temperatuurverschil is tussen de buitenlucht en het water. Je kunt bij snorkelen hetzelfde doen als bij duiken: even in de bril spugen en uitwrijven. Klinkt viezer dan het is, eventueel kun je antifog kopen voor veel te veel geld en dat erin sprayen.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verkapte tvp.
Ik moet ook een nieuwe. Belangrijkste imo is dat hij niet beslaat. Maar test dat maar eens.. Genoeg dure brillen die snel beslaan.
Er zit wel degelijk verschil tussen brillen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:02 schreef Dropbox het volgende:
[..]
Eigenlijk bestaan er geen brillen die niet beslaan, dat houdt je altijd als er ook maar een klein beetje temperatuurverschil is tussen de buitenlucht en het water. Je kunt bij snorkelen hetzelfde doen als bij duiken: even in de bril spugen en uitwrijven. Klinkt viezer dan het is, eventueel kun je antifog kopen voor veel te veel geld en dat erin sprayen.
Dat is leuk voor mensen die niet kunnen zwemmen. Niet voor snorkelaars. Je kan hiermee je neus niet dichtknijpen, dus je kan niet klaren, dus je kan niet dieper duiken dan 2-3 meter zonder enorme pijn op je oren, of erger.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[ afbeelding ]
Bij een bril bedoel jequote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Met geslepen glazen. Ik wist niet dat dat ook bij een snorkel verkrijgbaar was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |