Wat is die limiet dan?quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:53 schreef loezzzje het volgende:
Ik kreeg een bericht van paypal dat ik bijna het limiet bereikt had wat je over kan laten schrijvenZe sturen dan een bericht omdat ze anders bang zijn voor fraude of iets.
Meestal laat ik zo rond de 50/100 euro storten. Vind elke 20 euro zo mager haha
Had je zoveel klaarstaanquote:
Dat bedrag heb ik nog bij lange na niet. Maar wel over de 1000, en misschien dat ze alvast een melding geven dat er een limiet op je account zit ofzo. Weet het ook niet zeker. Ik moet er ook nog even voor gaan zitten hoe het met de belasting enzo zit.quote:
Straks gaat Roamler failliet en dan betalen ze je echt niet meer uit. Ik zou zelf elke 20 a 50 euro uit laten betalen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat bedrag heb ik nog bij lange na niet. Maar wel over de 1000,
Ohja maar dat doe ik ook. Juist om die reden laat ik het elke 50 euro uitbetalen. Ik bedoelde meer dat ik afgelopen jaar in totaal dat bedrag bij elkaar heb ontvangen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:29 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Straks gaat Roamler failliet en dan betalen ze je echt niet meer uit. Ik zou zelf elke 20 a 50 euro uit laten betalen.
Net een opdracht gedaan voor een bloemencheck bij een kleine Coop in een dorp. Veel vragen, lange antwoorden, maar wel 20 euro!
Ik zou dat risico toch niet nemen als ik jou was... Ik weet niet wat voor een straffen erop staan maar ik kan me voorstellen dat ze jouw account blokkeren.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:34 schreef pl4kkie het volgende:
Hoeveel xp heb je nodig om level 4 te worden? 4000?
Nee dus zit nu net op de 4100. Zal wel 4500 zijn dan. Pfft.
Ik heb stiekem gelogen bij een babymelk + PLUS check. Heb gezegd dat ik een werknemer gesproken heb maar dat heb ik helemaal niet gedaan. Wel een naam van een vakkenvuller in gevuld en ongezien een foto gemaakt van de servicebalie waar de babymelk stond. Ben benieuwd of die goedgekeurd gaat worden
![]()
Dat zal best, maar je zult altijd zien dat -ongeacht welk bedrijf- mensen spijt krijgen als ze tegoed laten staan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij gaat het juist enorm goed met Roamler.
je weet dat ze vestigingen ook nabellen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:34 schreef pl4kkie het volgende:
Ben benieuwd of die goedgekeurd gaat worden![]()
En dat er hier mensen van Roamler meelezen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat ze vestigingen ook nabellen?
ze worden niet anders. je kunt wel bepaalde opdrachten accepteren naarmate je in hogere levels komt. en je kunt er meer accepteren. 1 meer per level volgens mij. ik zit in level 7 en kan er 7 per keer accepteren.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:10 schreef dabadbass het volgende:
Worden de opdrachten ook anders naarmate je in hogere levels komt? Of blijven de opdrachten hetzelfde maar kun je slechts meerdere per keer accepteren?
best lullig inderdaad dat ze de vergoedingen ook weer naar beneden doen. Vanmorgen heb ik de trein check voor ¤4,50 gedaan. Nu staat hij weer op ¤2,25.. Ja, dan ga ik daar niet meer speciaal voor omrijden.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:47 schreef Miek95 het volgende:
Vandaag een kneipp check en 2 trein checks gedaan.
Ik wilde nu de combinatiecheck gaan doen, maar SS doet de vergoedingen hard naar beneden.
Ik vraag me af hoe je weet of een shift wordt afgekeurd. Krijg je dan geen code aan het einde of keurt Roamler hem af nadat je de code hebt ingestuurd?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef Nizno het volgende:
8 shifts gedaan, 1 verknalt en 7 nog even afwachten.
Ik verknalde hem om de stapels bierkratten die ik gewoon lekker als 1 plank telde... Ja ja beter lezen
ik heb alle opdrachten met een aparte opdracht gedaan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:33 schreef miranda1188 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je weet of een shift wordt afgekeurd. Krijg je dan geen code aan het einde of keurt Roamler hem af nadat je de code hebt ingestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |