(Sorry, kon het niet laten)
quote:Wordt een beetje flauw van jou opmerkingen hier en daar...
Op 09 november 2000 01:19 schreef Xamira het volgende:
Babysitters bij toerbeurt om te voorkomen dat Hieke haar natte broek uitdoet.(Sorry, kon het niet laten)
Kon het niet laten !
Voor zover ik weet zijn Friezen ook mensen en mensen hebben soms onderlinge chemie.
Als je dan doorlopend samen in de reageerkast bent.....
quote:Je hebt een goed geheugen
Op 09 november 2000 01:52 schreef Marv het volgende:
Harry, hoe lang denk je dat het nog duurt voor je je rondje moet gaan geven, indachtig je uitspraken ergens vorige week ?
Je tweede opmerking begrijp ik niet zo, en is hier denk ik ook teveel off topic, if you know what i mean.
quote:mannetjes+vrouwtjes
Op 09 november 2000 01:56 schreef Harry het volgende:
Je hebt een goed geheugenJe tweede opmerking begrijp ik niet zo, en is hier denk ik ook teveel off topic, if you know what i mean.
verder geen commentaar, maar mijn , in jouw ogen vreselijke flauwe opmerking, had dezelfde strekking als die van de poster waar je WEL een positieve reactie op kunt geven
Wat voor commentaar had je dan op de streamverslagen
[knip]Voor zover ik weet zijn Friezen ook mensen en mensen hebben soms onderlinge chemie.
Als je dan doorlopend samen in de reageerkast bent.....[/knip]
Ik kan het niet plaatsen, sorry.
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 09-11-2000 02:26]
Dat over Friezen was idd niet helemaal on topic, geen kwade bedoeling maar wederom indachtig je argumenten waarom Hieke deze (scheve) schaats niet zou gaan rijden.
[Dit bericht is gewijzigd door Marv op 09-11-2000 02:30]
Ennuh, ik vind mijn opmerking n.a.v de streamverslagen en de beelden die ik tegelijktig op de streams zag absoluut niet off topic, ik keek, zag en schreef wat ik zag
[Dit bericht is gewijzigd door Xamira op 09-11-2000 02:34]
Blijf van mening dat deze discussie teveel off topic is hier.
[knip]Misschien de bijtjes en de bloemetjes uitleggen aan onze Harry?[/knip] : dit is nu wat ik eerder bedoelde X.
Heel flauw ja...
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 09-11-2000 03:00]
B:Wat is cindy langweg.
D:Ja misschien is wel na de praktijk daar hebben ze alle spullen.
B:Je mist ze wel een klein beetje.
Robin:Nou...
B:Nee jij niet he.
R:Nee aldat stront scheppen dat beestje moet hier gewoon weg.
_____
Is de dierenarts er ?
Of wordt de geit er nu al voortijdig uitgehaald ?
quote:Op de BBsite zegt VOO dat ze niet met z'n allen mogen uitzwaaien, ook niet na de smeekbede van de 4 genomineerden. Er mag 1 persoon worden uitgekozen door degene die weg moet. Deze mag mee naar de deur en de rest moet afscheid nemen in de woonkamer. De hele groep schijnt zich daar ineens bij neergelegd te hebben. Terwijl ik toch echt iets anders heb gehoord. Vreemd verhaal, maar omdat ze het geluid en beeld steeds wegdraaiden, was het via stream 1&2 niet te volgen verder.
Eerder vanavond schreef ik het volgende in de verslagen:
18.10 uur De genomineerden komen uit de DBK. Ze mogen toch in de gang zwaaien. Kim gaat het uitleggen. Ze zijn in de keuken. De streams draaien weg naar de woonkamer en de uitleg blijft ons dus bespaard.
Enne Adia, bij het invoeren van je verslagen zie je de smilies staan. Onder elke smiley staat hoe je hem in kan voegen. Bijvoorbeeld een is een dubbele punt met daarna een sterretje. Suc6!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |