Er zit voice chat in de game zelf....quote:Op maandag 1 februari 2016 21:32 schreef Droopie het volgende:
Er gebeurde in de darkzone echt iets briljants.
We komen 2 personen tegen (terwijl wij 2 ook in een party zaten)
Gaan die lui opeens ingame tegen ons praten..oranje stemindicator bij hun naam..
Leek net alsof ze inbraken op de voicechat en ze waren ook in een soort safezone.
Ik moet het nog even verwerken, maar het was ubervet!!!
Ja maar wist niet dat hij de party kon "overriden/ overstemmen" en hoe kan dat dan??quote:Op maandag 1 februari 2016 21:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er zit voice chat in de game zelf....
Huh??quote:Op maandag 1 februari 2016 21:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja maar wist niet dat hij de party kon "overriden/ overstemmen" en hoe kan dat dan??
Ja!!! Fucking gek.quote:
Ja ok.. Je kan ook gewoon tegen iedereen praten(of het is een bug) maar wel eerder gezienquote:Op maandag 1 februari 2016 21:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja!!! Fucking gek.
Ze gingen praten tegen elkaar "als ze gek gaan doen rammen we een kogel door hun kop" en wij waren echt zo van "what the fuck"
http://www.pcgamesn.com/t(...)player-communicationquote:Op maandag 1 februari 2016 21:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja ok.. Je kan ook gewoon tegen iedereen praten(of het is een bug) maar wel eerder gezien
Pre order op psn?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:54 schreef zeurtvaak het volgende:
Ik wil hem spelen op de playstation 4. Waar kan ik hem nog spelen?
Ik kan hem niet vinden?quote:
Jawel cancel gewoon je pre orderquote:Op maandag 1 februari 2016 23:18 schreef zeurtvaak het volgende:
Ik heb hem al gevonden! geen methode om gratis te spelen?
Ach.. er schijnt nog een open beta te zijn binnekortquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Werkt niet meer en om 06.00 is de beta voorbij.
18 tm 21 feb (xbox dag eerder)quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ach.. er schijnt nog een open beta te zijn binnekort
De beta liep echt soepeltjesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
18 tm 21 feb (xbox dag eerder)
Belangerijker is dat hij 8 maart compleet is en de beta geen smetje te bekennen was, wat mij betreft dus
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:55 schreef Droopie het volgende:
https://t.co/huLD5knWYe
Nieuwe gameplaybeelden
Spel deed het overal prima....quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Het hele weekend deed ie het niet
Nou dat is niet helemaal waar, in ieder geval voor PC gebruikers / steam, begon het pas uren later dan gepland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |