SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
twee geloven op één kussen..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: 2 religies in hetzelfde bed gaan niet samen
Nu nog steeds als iemand actief geloodfquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:00 schreef Sked het volgende:
maar dat spreekwoord komt uit de tijd dat iedereen nog actief gelovig was, denk dat het tegenwoordig wel meevalt
Die jaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
twee geloven op een kussen daar slaapt de duivel tussen
Denk niet dat dat kan als je actief bent in je geloofd op langer termijnquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ja![]()
Maar denk dat dat wel goed samen kan. Als je beide open staat voor dialoog en elkaars normen en waarden respecteert.
Uiteindelijk zijn er natuurlijk ook veel grondbeginselen die neit veel van elkaar verschillen natuurlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk niet dat dat kan als je actief bent in je geloofd op langer termijn
Het is vooral zo dat het iets is wat elke dag vrij erg de boventoon voert.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn er natuurlijk ook veel grondbeginselen die neit veel van elkaar verschillen natuurlijk
Ook een paar wel, maar weet niet of dat nou zo`n probleem zou vormen
Ik kan me verder ook niet iemand bedenken die zo`n relatie heeftquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vooral zo dat het iets is wat elke dag vrij erg de boventoon voert.
Lastig lijkt me dat.
Ik een paar, maar lijkt me echt kapot moeilijkquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me verder ook niet iemand bedenken die zo`n relatie heeft
Om wat voor religies gaat het dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik een paar, maar lijkt me echt kapot moeilijk
Alles wat niet strookt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om wat voor religies gaat het dan?
Jaquote:
Atheist/agnost - christen vooralquote:
Ja oke, zulke relaties ken ik wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Atheist/agnost - christen vooral
en mn broertje dan christen - moslim
Niet echt, maar toch niet makkelijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, zulke relaties ken ik wel.
Maar ik dacht inderdaad zelf meer aan christen-moslim ja.
Hadden die weleens issues over geloof dan? Of wist je dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |