SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betere plannen dan de gemiddelde politicus in Nederland verder, helaas.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Karikatuur van zchefl en extreem aandachtsgeil inderdaad
Heb je er nog 1 gehad vorige keer?quote:
Zoals Islamistische toeristen weren. Ja dat was wel een topplan inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Betere plannen dan de gemiddelde politicus in Nederland verder, helaas.
Vooral op economisch gebied.
haha okquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet nog dat Hillary de naam van Medvedev vergeten was in een debat. Dat was wel grappig.
Daar heb ik het niet over.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals Islamistische toeristen weren. Ja dat was wel een topplan inderdaad
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals Islamistische toeristen weren. Ja dat was wel een topplan inderdaad
nee nee, maar ik kreeg toen alleen ban omdat ik een paar peners had gepost, niet ivm die kwarktassenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je er nog 1 gehad vorige keer?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zijn economischce standpunten niet kenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over.
Hij heeft een betere economische visie dan je in lamlendig Europa ooit zal zien.
toch voelt het dan stiekem wel lekker dat ik gewoon blank benquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:37 schreef Elan het volgende:
amerika is echt gestoord die blanke rijke jongen die bewust 4 mensen dood reed en vrij uit ging lol
als een neger dat deed gelijk deathrow
Het verschil is dat Trump ze wel zegt, maar alleen hoor je dat vooral niet hier.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zijn economischce standpunten niet ken
Maar door zulke uitspraken maak je jezelf al totaal niet geloofwaardig meer. Wilders zal op punten ook zinnige ideeen hebben. Je hoort het alleen niet meer
racisme is nooit fijn tochquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
toch voelt het dan stiekem wel lekker dat ik gewoon blank ben
Zou wel een extreem domme politieke moord zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]Toch nog wel bijzonder dat Geert Wilders nog leeft. Had ik niet verwacht na zo veel jaar.
dure shit mi mangquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zonde, ik koop louter Van Dobben wat croquetten en bitterballen betreft.
nee daarom ben ik blij dat ik blank benquote:
afkopen?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat ie zich niet laat afkopen zoals alle andere kandidaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |