Nooit eigenlijk heerlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:23 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Pfff, gelukkig heb ik dat meestal niet.
Weet niet, komen net een stel Belgen binnen lopen. Even kijken hoe lang ze blijven hangenquote:
Heb je wel genoeg bier ?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Weet niet, komen net een stel Belgen binnen lopen. Even kijken hoe lang ze blijven hangen
Litertje of 100/150 denk ikquote:
Niks illegaals vriend.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeg vriend, is het illegale handel omdat je zo apart doet over dat contract? Zo kunnen mensen dus niet blij voor je zijn he.
Goed goed!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hey hoe is het hier? Jammer van het slechte weer.
Wat ging je doen?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ging ook naar Duitsland rijden vandaag, gelukkig in nog wel een beetje zware bak, want het was van dat weer om zo de snelweg af te waaien
Valt nog mee dan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ging ook naar Duitsland rijden vandaag, gelukkig in nog wel een beetje zware bak, want het was van dat weer om zo de snelweg af te waaien
Je mag helemaal geen 140!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Valt nog mee dan.
Dat sardienenblikje van mij weegt 790 kilo.
Tot de 100 kilometer per uur ging het wel, maar bij 120-140 was het echt niet prettig meer, bleef corrigeren..
Vanavond viel het qua wind mee en was het wel echt een relaxte rit.
Het is altijd leuk om blikken van mensen te zien als je ze in haalt. Rijden ze 140 in hun Audi of BMW of zo, kom jij ze voorbij in een Smurfblauwe Twingo
Zusje van vliegveld halen.quote:
Lijkt me echt matig, met een twingo in dit weer hard over de snelweg proberen te gaanquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Valt nog mee dan.
Dat sardienenblikje van mij weegt 790 kilo.
Tot de 100 kilometer per uur ging het wel, maar bij 120-140 was het echt niet prettig meer, bleef corrigeren..
Vanavond viel het qua wind mee en was het wel echt een relaxte rit.
Het is altijd leuk om blikken van mensen te zien als je ze in haalt. Rijden ze 140 in hun Audi of BMW of zo, kom jij ze voorbij in een Smurfblauwe Twingo
Als het niet hard waait is het echt prima te doen, het autootje is verschrikkelijk stabiel en comfortabel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zusje van vliegveld halen.
[..]
Lijkt me echt matig, met een twingo in dit weer hard over de snelweg proberen te gaan
Ik vind 100 al hard zat, maar ik rijd dan ook bijna alleen maar bebouwde komquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, je mag ook niet rechts inhalen, en dat doen zóveel mensen
Ik hou mij altijd aan de snelheidslimiet, behalve als het een lege snelweg betreft (Of zo goed als leeg) En ik weet dat er geen flitsers langs de route staan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik vind 100 al hard zat, maar ik rijd dan ook bijna alleen maar bebouwde kom
Het "koeriersrijden" door al die wijkjes is echt compleet andersquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hou mij altijd aan de snelheidslimiet, behalve als het een lege snelweg betreft (Of zo goed als leeg) En ik weet dat er geen flitsers langs de route staan.
100 kan best op een 80 weg
Dan hoop ik wel voor je dat je dicht bij de grens woontquote:
Ik hou mij ook in wijkjes wel aan de snelhedenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:49 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Het "koeriersrijden" door al die wijkjes is echt compleet anders
Niet echtquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:50 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel voor je dat je dicht bij de grens woont
Boh nieuw chikie in tha house !!quote:Op zondag 31 januari 2016 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt
Was twee uurtjes rijden.
Lekker danquote:Op zondag 31 januari 2016 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt
Was twee uurtjes rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |